pondělí 21. ledna 2013

TVÁŘENKY ESSENCE - HOME SWEET HOME

Krásný pondělní den všem,

nevím jak vy, já mám ve čtvrtek poslední zkoušku, a učení moc neřeším. :D Takže pohodička, volníčko.
Když jsem na netu viděla novou kolekci od Essence Home sweet home, strašně se mi zalíbily ty tvářenky. Tahle kolekce mě celkově velice oslovila svým barevným provedením. Nalezneme jí v drogérii DM. U Rossmanna současně můžeme objevit kolekci Snow jam, která mě neoslovila absolutně ničím, bohužel. Moc jsem nepochopila, proč Essence dalo do prodeje dvě nové kolekce najednou - do každého drogérkového řetězce jednu, ale asi nemusím chápat vše, že? :D

HOME SWEET HOME


SNOW JAM
ODSTÍN 02 WOOL-D YOU CUDDLE ME?
Krásná broskvová barvička, přesně taková mi v mé tvářenkové sbírce chybí. Obal plastový, jak jsme od Essence zvyklí - se mi líbí. Mozaika na tvářence roztomilá, prostě mě tohle balení moc potěšilo. Co k ní více říci. Trošku práší, ale ne nějak závratně moc, rozhodně ne tolik, jako ty od Miss Sporty. 
8g za 74Kč - parádní cena



bez blesku
první barvička oranžová (větší plocha tvářenky)
druhá barvička tmavá cihlová
třetí barvička smíchaná

s bleskem


ODSTÍN 01 KNITS FOR CHICKS
Hezounká lila fialková barvička. Zdá se mi, že práší o něco více než ta předchozí, ale to bude asi jen pocit. :D Světlejší fialková barvička ve tvářence se mi zdá, že má lehoulinký shimmer, ale opravdu lehoučký. Což já moc nemám ráda, ale tady u té tvářenky se mi to moc líbí. Obě tvářenky tak trošku "smrdí". Ne nějak moc, ale když strčím nos až do tvářenky, prostě nevoní. Přijde mi, že to "smrdí" jako řasenka, fakt. Výdrž obou tvářenek je dobrá, přežily se mnou i cvičení s Jill - a to je co říct! :D Cena a gramáž stejná.




první barvička smíchaná
druhá tmavá
třetí světlá fialková


Nový lak Essence DM - 29Kč v akci
odstín 122 chic reloaded
krásná střevlíková barvička :D na fotkách to není moc vidět, ale ve skutečnosti  je jako ten brouček :)

na prsteníčku Rimmel 306 velvet rose


tak stejné odlesky zelené, fialové, modré... hází lak od essence :)


Jinak dneska mi mamka přinesla z Lidlu naprosto úžasné fixky, odpoledne jsem si je chtěla jít koupit a ona mi předběhla - a den je hned hezčí. :) A k nim mi koupila i naprosto úžasná lepítka, která se dají dát do kroužkových desek, prostě miluju tyhle serepetičky praktické. Jukněte do LETÁKU, mají teď spoustu praktických kancelářských potřeb. :)







A čím novým jste si udělali radost vy? :)



Ještě se dnes ozvu, jak mi šel level 3 s Jill. ;)

2 komentáře:

  1. lepíky vypadají super, tvářenky mě nijak nenadchly (ani vlastně nevím proč), a radost jsem si dnes udělala velikou a to nákupem MUA kosmetiky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, na MUA se chystám dlouho a pořád se nemůžu odhodlat nebo dokopat :)

      Vymazat