pondělí 21. ledna 2013

30 DAY SHRED LEVEL 3 ANEB MŮJ NÁZOR

PRÁVĚ JSEM DOCVIČILA,

a musím říct, paráda! Jestli jsem si ve dvojce myslela, že nikdy nebudu více upocená, spletla jsem se. Ale naprosto objektivně říkám, že level 3 se mi snad zatím líbí nejvíce. Jednička se mi líbila moc, ale tohle je paráda. Jsem sice na konci upocená, a občas nemůžu, ale tohle cvičení mi bavilo. Je to kombinace cviků z levelu 1 a 2 a jsou tam navíc nové cviky.  Ani jsem se nenadála a byl konec cvičení, klidně bych ještě pokračovala - ve dvojce jsem se modlila už v půlce, ať je prosíííím konec. Celkově mi přijde tohle cvičení už rychlejší a pěkně to odsejpá.
Není tady už skákání panáka, což mi mrzí, moc jsem si to poskakování oblíbila, je tam ale jeden podobný cvik, jen už s činkama. Činky jsou dokonce i při běhání na místě a boxování, ale dá se to s nimi. :)
Znovu jsem se dnes zvážila, přeměřila a uvidíme, co se nám za 9dní ukáže, protože je to naprosto neskutečné, ale já jsem opravdu vydržela 21dní cvičit a nehodlám přestávat. :) Asi jak člověk stárne, má pevnější vůli, nebo co. :D




13 komentářů:

  1. já jsem aky cvičila, ale v létě, rozhodně jsem na kilech neschodila, ale na cm jo a hodně se tělo zpevnilo, taky se mi s ní dobře cvičilo, ted si chci stáhnout kickbox s ní :)) přeju hodně výsledků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona váha dolů nemá asi jít no, tím jak se nabírají svaly :) a mně jde stejně o cm :) jo na kickbox jsem koukala, vypadá moc dobře :) takže na ten se do budoucna těším :) a děkuji ;)

      Vymazat
  2. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se vždycky zasekla v první levelu :/ :D Ale když o tom třetím tak pěkně mluvíš, možná se do toho zase pustím a někdy se tam dostanu :D

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj,tak co,docvičila jsi?:-) a co máš v plánu dál?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojk, docvičila, a začala jsem Ripped in 30 :) Odcvičila jsem prvních 5dní, ale už ve 4 dni mi bolelo koleno...teď teda bojuju s kolenem a 3 dny necvičím nic...tak uvidíme, ale rozhodně chci pokračovat dál... :)

      Vymazat
    2. Já jsem si dneska pro změnu dala No more trouble zones.A doporučuju,určitě zkus:-)Bavilo mě to a dokonce to i rychle uteklo. Tak držím palce,ať koleno přestane bolet,taky jsem s tím měla problém. Když jsem byla na jumpingu,tak jsem některé cviky kvůli toho kolena vůbec nedávala,asi to není úplně nějlepší...

      Vymazat
    3. Jé tak to děkuju za doporučení, juknu se na to :) Zatím koleno nepovolilo, tak uvodíme :/

      Vymazat
  6. Já to cvičila taky:) Hodně mě bavilo 90 day - body revolution. Už se těším , až Jil udělá novou yogu!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, máš moc hezký blog! Mrkni i ke mě můžeme se navzájem odebírat :) Dej vedět do komentů.

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. wow to klobuk dole ze si to vydrzala!
    Ak mas rada NIVEU pozyvam na giveaway o nove telove mlieka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat