neděle 20. ledna 2013

NIVEA BB CREAM

Ještě jednou dnes zdravím,

nedá mi to, nepodělit se o další z řad BB krémů, který jsem vyzkoušela. Tak jestli tomuhle se také říká BB krém, tak já už nevím, je hrozné, co vše se dá nazvat BB.  Tohle bude velice rychlá recenze. 

Krém má:
-sjednocovat
-krýt
-rozjasňovat
-hydratovat
-chránit

Co se mi na něm líbí
-dobře se roztírá, krásně do ztracena, neudělá vám na obličeji masku
-voní niveácky, mě se ta vůně prostě pořád líbí 

Co si myslím já? 
Když vezmu svůj stoletý kelímek Nivea, smíchám ho s trochou make upu mám to samé. Ale vážně, stejná vůně a stejná konzistence (pravda, trošilinku řidší, než kelímek klasického Nivea krému). Nekryje vůbec! Možná trošku sjednotí. Kde a jak rozjasňuje, no to také tedy nevím. Ano hydratuje, je to přeci jen Nivea krém. A chránit si budu já, ale leda svou peněženku, protože tohle bych si vážně nekoupila ani za 100Kč (a to je cena v drogérce 199Kč). Za mě prostě ne. Ale je to jen můj subjektivní názor. Dala jsem jeden vzoreček mamce a ta je spokojená. Nepoužívá make up skoro nikdy, občas si pleť natře krémem, takže jí to lehké tónování vyhovuje. Já bych přeci jen očekávala větší krytí a lepší sjednocení. Hlavně teď, kdy se všude objevují ty "pravé" asijské BB krémy, které mají fungovat úplně jinak, než jak si naši "evropští" drogérkový výrobci představují.



bez BB
s BB






vidíte, že nic nevidíte, tak kryje, až se úplně vypařil :D


Mimochodem, dokončila jsem dnes tedy level 2, snažila jsem se, cvičení mi poslední den i trošku bavilo. :D A zítra hurá level 3, snad to nebude zklamání. :)


Můj sportovní outfit ;)






Dobrou :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat