čtvrtek 10. ledna 2013

TOP VÝROBKY NA ZACUCHANÉ A SUCHÉ VLASY

Krásný den všem,

tak aby jste viděli, že jsem v oblasti kosmetiky nezakrněla, dáme si dneska dva produkty na vlasy. Chystám se ještě napsat článek o cvičení od Jillien, o kterém jsem psala minule, ale dnes ho už asi nestihnu. A protože se do toho se mnou pustilo i pár kamarádek a už mi nebaví vše každé zvlášť vysvětlovat, sepíšu to pěkně všecko a budu je odkazovat sem. :D Doufám, že i vás tento článek poté potěší. Tak jdeme na to.



BALEA VÝŽIVNÉ MLÉKO PRO SUCHÉ A POŠKOZENÉ VLASY

Úplně suprová věc na vlasy. Objevila jsem jí teprve nedávno, ale je to malý poklad. Naprosto dokonale to voní (mango a aloe vera). Prostě úžasná letní koktejlová ovocná vůně. :) Má to pumpičku, což je veliké plus. Už tolik ohraná písnička, ale co hezky voní v lahvičce, nevydrží pak vonět na vlasech a Balea opět nezklamala, nic na vlasech není cítit. Nicméně, vlasy jdou krásně rozčesat! Prostě jedna báseň. Mně se vlasy hodně cuchají, takže tohohle malého pomocníka velice oceňuji. Nanáším tak do půlky vlasů, ne až ke kořínkům, za prvé je to zbytečné a za druhé by se vám začala rychleji mastit hlava.  Nanáším do umytých a ručníkem vysušených vlasů, asi tak dvě pumpnutí. :)
200ml - cena tuším 59Kč 




GLISS KUR DENNÍ ELIXÍR S OLEJI

Už jsem párkrát psala, že používám sérum na suché konečky od Avonu. Teď mám tenhle elixír s pečujícími oleji, který má vlasům poskytnout poddajnost a lesk. Vlasy nezamastí, zůsanou vážně hezky lesklé.
Má 3 použití 
- regenerace vlasů před umytím (čemuž teda moc nerozumím a přijde i to zbytečné patlání)
- bezoplachová péče po umytí 
- závěrečná péče, pro finální úpravu účesu
Poslední dvě možnosti využívám často, někdy si pumpnu 2x, jednou před fénováním a jednou po vyfoukání a učesání jen na lehké uhlazení, samozřejmě jen do délek a konečků. :) Opět nádherně voní, ale nevydrží na vlasec., Ráno jsem si ho dávala do vlasů a večer nic.




Kombinací těchto dvou výrobků mám lesklejší vlasy a méně se mi cuchají. Dokonce bych i řekla, že se mi méně třepí konečky, nebo lépe řečeno, ještě se mim třepit nezačaly, jinak už se mi dávno třepí, po takové době od posledního stříhání. :) Nedám na tyto výrobky dopustit. A protože oba mají dávkovací pumpičky, myslím, že mi nějakou tu dobu oba vydrží :)


Máte doma jeden z těchto výrobků? :) Jste s ním spokojeni? :)


Krásný zbytek večera a zase příště :-*

2 komentáře:

  1. Ten od Gliss kuru mi má v nejbližší době dorazit domů, tak jsem zvědavá zda budu mít stejné nebo podobné názory :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, snad z něj budeš mít stejnou radost jako já :)

      Vymazat