neděle 13. ledna 2013

BIODERMA ATODERM - BALZÁM NA RTY

Krásný nedělní den všem,

tak nám venku zase pěkně přituhlo a moje rty na to dosti nepříjemně reagují. A když jsem šla v týdnu z praxe, cestou mi to nedalo juknout se do lékárny a zeptat se, jestli nemají vzorečky na zelenou řadu od Biodermy. Neměli, ale objevila jsem tam tenhle balzámek. Nikdy předtím, jsem o něm nikde nečetla a normálně si ani takhle dražší balzámky nekupuji, ale tak nějak jsem si asi chtěla udělat radost. A neprohloupila jsem.
Hned po otevření mě strašně zaujal zkosený tvar, který se mi moc líbí. Vůně je strašně příjemná, lehká, taková svěží, mně připomíná vůni hroznového cukru - malinového. :) Po nanesení na rty zažijete hotový ráj na zemi. Balzám je strašně příjemný, rty se s ním mažou jako po másle. Není tolik hutný, jakou mnou opěvovaný SOS Bodysol. Každý je prostě jiný a asi nedokážu ani říct, který je lepší.
Nicméně jsem měla opravdu hodně popraskané rty, okusovala jsem si tu kůžičku, takže mi poté i docela rty pálily. Mazala jsem se celý den tímto balzámkem, večer rty přejela lehce kartáčkem abych odstranila zbylou suchou kůžičku, napatlala naposled Biodermu a ráno bylo po problému. Opravdu mi rty hezky zahojil. Na rtech je průsvitný a nedělá ani žádný výrazný lesk. Je moc příjemný, a když po natřených rtech přejedu jazykem, má zvláštní chuť, kterou nedokážu dost dobře popsat - není to ale žádná pachuť, ani nic sladkého. 




Takže za mě určitě ANO! Není to obyčejné předražené patlátko na rty, ale opravdu rtem pomáhá. Vydrží na rtech tak normálně, asi jako balzám. :D Na svůj oblíbený SOS Bodysol přesto nedám dopustit, takže ten budu mít doma silnou dvojku balzámků.

Cena kolem 110Kč
Obsah 4g


Máte i vy zkušenosti s tímto balzámem? :)



Přeji krásný zbytek neděle :-*

2 komentáře:

  1. Tenhle jsem zatím nevyzkoušela:)Něják jsem zatím vůbec neměla tu čest s žádným dražším balzámem.Tento je ale hodně chválený,tak třeba někdy taky vyzkouším,v zimě mě rty celkem zlobí:)

    A co jinak,jak pokračuješ ve cvičení?Je ta dvojka vážně tak hrozná,jak se říká?:D Mám celkem strach,dneska jsem cvičila den 9,tzn. zítra naposled jedničku.Začínám se bát:D Přece jen teď už vždycky vím,co mě čeká a celkem si to cvičení i užívám:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem dne 4 den ve 2 levelu, a jde to... na tu jedničku jak říkáš ty jsem si zvykla, a moc se mi líbila :) Ta dvojka mi nepřijde tam dobrá, ale dá se :) Je hodně na ruce, na ty já sem dost slabá, takže vždycky nemůžu :D a pár vteřin si dám oraz, ale jako dá se to určitě dokončit :) Včera jsem aktivně si říkala, že vyzkouším ještě nějaké Jill cvičení a stáhla sem si jedno nové... Děsně pěkný to bylo, pekná muzika, sice makačka,a le bavilo mi víc než jednička :) Pak jsem si dala po pár hodkách level 2 a dneska mi všecko bolí :D Ale děsně mi to chytlo a chci jet jak jen nejdýl mě ti bude bavit :) Určitě tu dvojku nevzdej, kdyby tě první den nebavila! :) Fakt se to dá, jsem toho jasnej důkaz, nesportovec :) :D

      To cvičení co mi chytlo http://ulozto.cz/xTMRHw2/cviceni-2012-jillian-michaels-body-revolution-cardio-1-for-phase-1-avi

      Vymazat