středa 9. ledna 2013

TAK ZASE V NOVÉM ROCE :)

Přeji krásný den všem,

dlouhoou předloouhou dobu jsem se zde neukázala. Dokonce byl takový fofr před Silvestrem, že jsem vám ani nestačila nic popřát. Teď už je docela dlouho, ale protože je to první příspěvek v tomto roce, přijde mi fajn vám ještě něco málo popřát.
Přeju vám tedy hodně zdraví, štěstí, lásky,  spousty studijních úspěchů a nejen jich. Pokud jste si dali nějaká předsevzetí a nedaří se vám je plnit, nezoufejte! Dělejte hlavně to, co máte rádi a co vás baví! Ať je pro vás tento rok lepším, než rok předešlý! :)

A teď tedy k tomu, proč nepřispívám, jednoduše nemám čas. Nemám čas ani zajít do drogérky omrknout něco nového. Vážně jsem dloooouho nebyla nakupovat. :D Další věcí je, že jsem se dala na cvičení. Ne, není to předsevzetí, protože ty já nemám ráda. Prostě jsem si jen řekla, že by bylo fajn se sebou něco dělat. A naprosto upřímně říkám, necvičím proto, abych se cítila dobře a něco pro sebe dělala, dělám to hlavně proto, abych vypadala lépe. Jasný, to že se cítím daleko lépe a jsem plná energie - je to super pocit, ale hlavně chci lépe vypadat. Třeba mi to nevydrží, cvičit přestanu a zůstanu, jaká jsem, ale zatím mám odhodlání a to je pro začátek to nejdůležitější. :) Začalo mi to bavit a jsou dny, kdy se na to cvičení vyloženě těším. Takže já se teď ve volném čase zabývám hledáním po netu, co dělat pro svoje tělo, jak správně pít, kdy co a jak jíst......atd. Je toho hodně, co nevím, a i když jsem loni už nějaké to kilo shodila a naučila se zdravěji jíst, pořád člověk přijde na nové věci.

Ve zkratce jen co cvičím. Je to 30denní program od Jillian Michaels 30 day shred leve1 1. Tam jsem teď já, jsou 3 levely, jeden level je na 10dní. Jsem dnes ve dni 9. Je to ani ne 30minut cvičení denně, a ať mi nikdo neříká, že nemá čas. Včera jsem přišla dlouho domů, ráno cvičení nestihla, a tak jsem prostě cvičila večer. Jde jen o to, že sami chcete. A pokud máte spoustu výmluv, že není čas, šidíte přeci jen sami sebe, nikoho jiného. :)
Nerada bych, asi se z mého blogu stal blog o cvičení, nejsem žádný odborník, jen prostě dělám, co mi baví a čemu věřím, že by mohlo být účinné, a proto bych se s vámi ráda podělila o pár svých zkušeností a poznatků. Snad budete rádi. :)

foto z  30 day shred level 2 - Jillien uprostřed  :)



Tak mi držte palce, ať mi to cvičební nasazení vydrží co nejdéle. :)




Znáte cvičení od Jillien? Cvičili jste s ní už? :)




Mějte krásný den a zase příště, pá :-*

5 komentářů:

  1. Haha musím se smát,vždycky když se na něco dívám,nad něčím uvažuju,nebo se k tomu už odhodlám,tak dřív nebo později to vidím u tebe na blogu:D To samé s Jillian,dneska jsem odcvičila level 1,den 4.Dřív jsem žádné cvičení ani nezkoušela,popravdě já a sport,to nejde moc dohromady..Bohužel přes Vánoce a tak celkově s přítelem jsem se něják ,,vypapala" a tak bych se ráda vrátila do normálu a zase se cítila dobře,sama sobě se líbila a ne se styděla sama před sebou:-)
    Musím říct,že cvičení je den ode dne lepší a kupodivu mě i baví,mám ze sebe dobrý pocit,že něco dělám.
    Samozřejmě jsem začla i zdravě jíst (i to je u mě celkem novinka,dříve jsem sázela spíš na super zaručené diety:D )a doufám,že to nějáké ovoce přinese.
    Ať se ti hubnutí daří a jsi se sebou spokojená,přeju hodně úspěchů:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a teď mám odpolední praxi,takže cvičím taky večer.A máš pravdu.Půlhodinka se vždycky najde.

      Vymazat
    2. Tak to máme stejné, já a sport :D:D haha :D ale tohle mi taky zatím chytlo! :) Před cvičením se těším, během cvičení se proklínám, proč se tam mučim, říkám jak už cvičit nebudu a pár minut po cvičení si říkám, jak to bylo super a těším se na další den :D Taky mám odpolední praxi právě, zrovna jsem docvičila a sedím tady u compu celá rudá a spocená :D Tak hodně úspěchu přeju :) těch 30 dní zmákneme! :) Ať se sami sobě líbíme, o to hlavně jde :)

      Vymazat
    3. Popsalas to úplně přesně:D:D A pak ten pocit,že jsem zvládla další den a ta sprcha po cvičení je prostě super:D Zatím to jde,ale co jsem si pročítala diskuze,tak level 2 bude horši,ale my jsme holky šikovné,my to přece zvládnem!!
      Určitě na blogu informuj,jak pokračuješ:-)

      Vymazat
    4. Jo, taky jsem to četla, že level 2 moc lidi nebavil. :/ trošku se děsím aby mi to neodradilo, ale uvidíme no :) Dneska jsem se měřila a přes břicho jdou centimetry dolů :) Což je fajn a těším se na výsledek za měsíc :) A máš pravdu, ta sprcha po výkonu je nejlepší :D Budu informovat :) A ty taky piš jak to jde ;)

      Vymazat