sobota 29. prosince 2012

SOUBOJ ŘASENEK 1

Ještě jednou dnes zdravím,

nahromadilo se mi tady pár řasenek drogérkového původu, tak bych vám ráda zdělila můj čistě osobní názor. Třeba vám to pomůže v rozhodování, nebo dám nový typ. ;)


RIMMEL MAX VOLUME FLASH

Nikdy by mi nenapadlo si takovou řasenku koupit- kvůli kartáčku, ale byla v akci,tak jsem si říkala proč ne. Pro krátké řasy to nebude to pravé ořechové, protože štětinky jsou poměrně dlouhé, takže si spíš zapatláte všecko kolem, jen si nenačerníte řasy. Není to žádný zázrak, ale ani propadák.

+ dobře se nanáší na řasy
+ řasy neslepuje
+ prodlouží
+ zahustí
+ oddělí
+ vydrží celý den a neopadává

- není pro kraťoučké řasy, díky širokým štětinám 
- nic moc balení, působí na mě trochu lacině

bez řasenky
s řasenkou








DERMACOL XXL LASH MASCARA

No ano, jak jinak než kupovaná ve ve výprodeji. A abych pravdu řekla, koukala jsem včera ve stojanu Dermacol a neviděla jí tam. Dermacol asi ví, proč jí nejspíš stáhl z prodeje. Tuhle řasenku už bych nikdy nechtěla, ani zadarmo. Na obalu se píše prodlužující, tak to mám asi o prodloužení jinou představu, než výrobce. Obsahuje takové ty malé umělé řasy - na ono prodloužení. Nefunguje to.

+ velké a celkem hezké balení
+ žádné další plus :D

- strašně smrdí
- ty malé částečky co obsahuje, mi občas spadnou do oka, což není úplně příjemné
- neprodlužuje tak jak bych od prodlužující řasenky čekala, tohle umí každá jiná
- docela hodně řasy slepí

bez řasenky
s řasenkou








Další vychytávky jsem si koupila předevčírem v Claire´s. Jsou to dva balzámky na rty, na kterých já dost ujíždím a i když mi bylo jasné, že kvalita nebude nic moc, měli tak kouzelné balení, že jsem je tam nemohla nechat. Každý za 30Kč, no nechte je tam. :D



limetkový balzám vůbec po limetce nevoní, cítím z něj plast a gumu :D je hodně hutný,  dobře se nanáší, výdrž na rtech nečekejte

nepíšou po čem voní, já cítím sladkou žvýkačkovou vůni, i na rtech je cítit :) výdrž je lepší než u pandy,  na rtech  je moc příjemný a hodně lesklý :)


Máte také zkušenost s těmito řasenkami? :)




Mějte krásný zbytek večera, vaše K. :*

3 komentáře:

  1. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)

    http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html#comment-form

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké:)! zvu tě na muj blog:) - www.andreykab.blogspot.cz
    jsem tvým novým čtenářem , tak snad i ty budeš muj:)

    OdpovědětVymazat