neděle 20. ledna 2013

CVIČENÍ S JILLIAN MICHAELS

Krásný nedělní den všem,

dnes jsem po strašně dlouhé době celý den doma. Mám prostě volno, nemusím nic dělat. Co jsem teď měla praxe, nebyl na nic čas, takže jsem se na dnešní volný den nicnedělání těšila. Jak už jsem jednou psala, začala jsem úderem 1.ledna cvičit a statečně pokračuji dál. Docela mi to chytlo, cítím se vážně dobře, takže zatím nevidím důvod proč přestávat. Také jsem říkala, že spíše než pro dobrý pocit to dělám hlavně proto, abych lépe vypadala. A tak bych se dnes s vámi ráda podělila o to, jak mě cvičení baví,  jak se kontroluji a jestli jdou centimetry dolů. :)

Nejdříve jsem hledala, zjišťovala a přemýšlela jak a kdy a co cvičit. Trvalo mi asi 3 měsíce, než jsem se opravdu dokopala. Nakonec jsem tedy našla cvičení s Jillian Michaels. Hodně mi pomohl TENTO blog. Nikky mi opravdu pomohla při hledání s jakým cvičením začít, nejvíce mi motivovala její fotka cvičení po měsíci, (ZDE) a tak jsem si řekla, že do toho jdu taky. :)
Z loňského hubnutí už vím, že není důležité pořád se vážit. Člověka by to totiž mohlo dost odradit, občas se váha zastaví, nejde dolů, ale to neznamená, že nehubnete na centimetry. A my přeci chceme dobře vypadat a hubnout centimetry, ne za každou cenu jásat že je další kilo dole. I když, co si budeme povídat, i to člověku udělá radost. Ono totiž, když začnete najednou takhle hodně cvičit, ta váha moc dolů nejde, důsledkem toho, že začnete nabírat svaly. Sice jde tuk dolů, ale svaly jsou těžší, takže váha dolů nejde, za to centimetry na objemu ano - a to my přeci chceme nejvíc. Takže jsem se začala měřit a po nějaké době se vždy přeměřuji a výsledky jsou vidět, což člověka motivuje dál pokračovat. :) Jsou partie, kde prostě metr ukazuje pořád stejně, maximálně o centimetr méně (stehna, paže). A něco jde dolů samo - pas a oblast pod prsy.
Vyfotila jsem se! Ano na férovku ve spodním prádle jsem se vyfotila. Tu fotku nesmí nikdy nikdo vidět. :D Jsem tam zamračená, pěkně oplácaná, no když tu fotku vidím, je to něco. :D Ale jsem ráda, že tu fotku mám, alespoň vidím, jaký kus cesty jsem ušla. A už nikdy nechci vypadat jako na první fotce. Další super věc je, když oblíknete staré věci, co jste na sobě pěknou dobu neměly, super pocit. :)
Uvrtala jsem do toho kamarádky! :D Nejlepší věc, co můžete pro sebe udělat, že můžete svoje pocity sdílet s někým, kdo tomu prostě rozumí, protože se den co den dře s vámi a Jill. :D Nejdřív to byla jen jedna kamarádka, dnes je nás už pět. :) Založila jsem pro nás šest soukromou skupinu na FB a sdělujeme si svoje pocity ze cvičení, podporujeme se a radíme si, je to prostě bezva věc. :)
Každý den si zapisuji, jak mi cvičení šlo, jak mi bavilo, jestli jsem měla chuť zrovna cvičit, kdy cvičím a v čem dělám pokroky. Je docela sranda, si to občas pročíst. Neříkám, že to musíte dělat, ale já si vždycky do wordu napíšu pár poznatků o cvičení. :)

A teď tedy ke cvičení. Už minule jsem říkala, že se jedná o 30 denní program - 30 DAY SHRED, rozdělený na 3levely (1level = 10dní).
Mám za sebou level 1 a dnes naposledy cvičím level 2.

1 LEVEL



Level 1 se mi moc líbil. První den byl vážně záhul, zjistila jsem, že neudělám pořádně ani 1 klik, jaká ostuda. Byla jsem úplně hotová, ale cvičení pěkně odsejpalo a cviky se mi moc líbily.

Pár mých zápisků :


1.den
Jsem nadšená ze cvičení, bavilo mi to
Po 8 minutě koukám na čas, nemůžu, ale docvičím to.

2.den
Všecko mi bolí, špatně dosedám a špatně se odkudkoli zvedám :D
Opět po 8 minutě koukám na čas, docvičila jsem a nemůžu se dočkat zítřka, až si zase zacvičím. Posilování na břicho mi dává zabrat, hlavně ta poslední část, to si musím občas odpočinout. :D

4.den
Cvičení trochu oddaluju, ale cvičit chci, už nejsem sice tak nadšená, ale jdu na to. Bolí mi levá půlka zadku, pravá ne, asi něco dělám špatně, bolí mi ruce a stehna. Začíná cvičit i Kamča, tu bolí jen lýtka, mě vůbec, kde je chyba? Koukám na čas a je 9:30minut, super. :D Docvičím to, myslím, že se rozbrečím, nechci už cvičit, asi krize, nebo to prostě vzdám, ale to se mi nechce.  Na zítřejší cvičení se netěším


6.den
Tělo mi přestává bolet, cítím zase jen stehna, ale už vážně málo. Objevuje se trochu bolest lýtek.  Bolí mi záda (jako za krkem) ale to asi není od cvičení. 8minut a 53vtěřin -  už nemůžu :D Zase jsem docvičila, jdou mi už kliky, ty holčičí samozřejmě :D Už pěkně dávám zadek dolů. Natočila jsem se, abych viděla, jestli vše dělám dobře. Zjistila jsem, že při zvedání činek ve stoje (pokrčené nohy) se hrbím. I přes to, že si to hlídám, když cvičím, video ukázalo něco jiného. Příště si na to dám pozor. Jinak snad cvičím dobře. Závěr cvičení posilování břicha, zase jsem si dala pauzu, nemohla jsem. :D


8.den

Tak dneska jsem opět po 8minutě nemohla. Ale zase už mě vážně nic nebolelo, takže jsem cvičila s větším nasazením, dělala vše daleko lépe, než když ty svalíky bolí.

LEVEL 2




Tak tenhle level byl dost zabijáckej. Nelíbil se mi tak jako jednička. Snad jen 1 den mi cvičení nevadilo. Jinak se mi nelíbí cviky, nebo já vlastně nedokážu dost dobře říct, co mi štvalo. Ale asi celkově celý druhý level mi nevyhovuje, nicméně nevzdala jsem to, a dnes jsem na jeho konci. :)

Pár mých zápisků:


11.den
Nesnášim Jillien, asi prvně v životě během cvičení fakt nesnášim! :D Je to šílený, proudy potu stékají po obličeji, fakt děs. :D Nemůžu při každém druhém cviku, musím prostě oddychnout. Snad dobře chápu, že tohle bude makačka na ruce, protože na ty moje slabotinky je to moc, šíleně to cítím, jak nemůžou při posilování. Nicméně jsem cvičení dokončila, teď po 15ti minutách se zase těším na zítra, ale vím, že budu sebe i Jillien proklínat! :D Tej ženskej musí věčně zvonit v uších, určitě nejsem jediná, komu dává zabrat.

13.den
Cvičení celkem šlo, občas jsem opět nemohla, hlavně v poloze v kliku něco dělat, mi moc nejde, jsem máslo. Ale docvičila jsem.
Dnes jsem si dala navíc Body Revolution Cardio 1 for Phase 1 (najdete na ulozto). Naprosto úžasné cvičení. Je to občas celkem sranda, moc pěkná muzika je tam a děsně mi to bavilo. Jasně jsem upocená a občas nemůžu, ale bavilo mi to zatím nejvíc z jejích cvičení.

14.den
Zapomněla jsem udělat zápis.

15. den
Opět jsem zapomněla udělat zápis. :D

16.den

Nadšeně jdu cvičit, ale v půlce už se mi nechce. Nemůžu a štve mi to, děsně. Level 2 mi vážně moc nebaví, už abych byla v trojce, snad to bude lepší.  Zdá se mi, že jsem se celkově zpevnila, samozřejmě ne o moc, ale mám lepší pocit při skákání. I když mi to neskutečně štvalo dnes, docvičila jsem. PS: Až budu příště chtít jít večer na aqua aerobic a nebudu cvičit ráno Jill, hned si nafackuju! Protože večer dělat oboje za sebou je děsný! :D



18.den
Cvičení mi šlo dobře, docela mi i „bavilo“. Je to tím, že se cítím plná energie a měla jsem pěkný den. Docvičila jsem bez větších obtíží.

19.den
Cvičení mi zase pěkně sere, ještě že už jen zítra a level 2 nechci nikdy už vidět. :D Dost to zase flákám :/ 




Dneska jsem poslední den druhého levelu ještě neodcvičila, ale už se chystám a neskutečně se těším, co mi čeká v levelu třetím. Doufám, že nebudu zklamaná a dám určitě vědět, jak to šlo. :)


Také jste začali cvičit? A jak vám to jde? Máme zkušenosti s Jillian? :)


Držím palce všem, kteří se daly na tuto dlouhou cvičební trať a chtějí se svojí postavou něco dělat, držím všem palce a přeju mnoho úspěchu při hubnutí a nebo formování postavy! :)

6 komentářů:

  1. Jillian sem zkoušela, a je to záhul :)
    Vydržela jsem to, řekla bych, že efekt to mělo slušný, ale chce se mi křičet vysílením jen, když si na to vzpomenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty si cvičila těchhle 30 dní? :) a pak si přestala, nebo si jela nějaké Jill další cvičení dál? Jako je to záhul, ale dá se to, já jsem nesportovec úplný, a docvičím :) těším se právě na výsledky, takže jsem se do toho pořádně dala :)

      Vymazat
  2. Těhle 30 dní dvakrát s dvoutýdenní pauzou :)
    Já se musím totiž přiznat, že na takovéhle cvičení moc nejsem. Nejradši mám posilovnu a běh :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo takhle, a výsledky pěkné jo? :) No mě to teď nějak chytlo a jedu tohle a 2x týdně chodím na aqua aerobic a zatím mi to stačí :) běh mě ničí :D

      Vymazat
    2. Výsledky určitě v pohodě, ale podle mě by se projevily i při jakémkoliv jiném cvičení, které se praktikuje pravidelně:)
      Já běh miluju, sluchátka do uší a běží, jsem jako Forrest:D

      Vymazat
    3. Tak to pak jo Forreste, to utíkej! :D Já se za loňskej rok dokopala k běhu 3x! :D Ale začala jsem HEATovat, to mi děsně chytlo :) no to máš pravdu no, asi by to bylo vidět u každého cvičení denně, ale pro mě je to přijatelné, že je to 30minut, a můžu si to dělat v klidu doma, kdykoliv, i večer, když není přes den čas :)

      Vymazat