sobota 29. prosince 2012

JAKÝ BYL ROK 2012

Krásný sobotní den,

ráda bych udělala malé ohlédnutí za rokem 2012. Událo se toho celkem hodně, hodně zlomových okamžiků, okamžiky štěstí i neštěstí, asi tak jak to v životě prostě chodí. Začátek roku byl dost na nic.

Leden
Dostala jsem svojí první botičku a pokuta mi vyšla na 300Kč. No není to moc, ale člověka to tak naštve, škoda slov. Následovala velká a zhrzená láska. Nebudeme si na nic hrát, dost mi to položilo. Nj, když člověk od 16 miluje jednoho člověka a ono to ve 22 letech skončí, neotřepete se po pár dnech. Chvilku mi trvalo než jsem se dala do kupy. Začínám hlídat malou Kristýnku.

Únor
Truchlím. Ještě pořád. A asi teda už konečně začnu hubnout. :D Takže najíždím na zdravý životní styl. Piju jenom vodu a čaje, jím malé porce a často a hlavně zdravě. Odesílám přihlášku na pajdu psychologii. Jdu ke kartářce. Ta mi řekne, že do roku 2014 budu sama. Brečím. Prý se dostanu na psychologii a budu vážně nemocná. Bezva! Sama na psychologii a nemocná, asi se zblázním, říkám si. Prý tam vidí i nemocnici. Asi mi vezou do Dobřan, jak jsem se zbláznila. :D Začla jsem chodit na HEATY a aquaaerobic, oboje mi děsně chytlo.

Březen
Jdu poprvé na maškarní (nepočítám ty, když jsem byla malá) za Karkulku a Kuba za vlka. Ještě pořád truchlím.

Duben
Připravuji se na přijímačky  na psycho, zaplatila jsem si i přípravný kurz. Jsem už jen trochu nešťastná. Myslím, nepamatuji si už moc přesně. Takže soudím, že když si to moc nepamatuji, je mi líp. ;)

Květen
Jsem zase o rok starší. Příprava na přijímačky vrcholí. Na Apetit festivalu prvně ochutnávám sushi, do kterého se hned zamiluji, mňam.

Červen
Objevuji Instagram. taková kravina říkám si. :D Dělám příjmačky na pajdu a hned zjišťuji, že jsem je neudělala. Nikdo mi to nevěří, protože jsem všichni doufali, že se dostanu. Zklamání a vymýšlení náhradního plánu.

Červenec
Prázdniny, koupáníčko, grilčo, vejletíky. Paráda, tohle slunečné období já prostě miluju. :) Nic významného se asi neděje. Moje zdravá životaspráva začíná lehce polevovat. Nj, prázdniny no.  Nicméně jsem docela "hodně" zhubla, a ráda bych pokračovala, ale moje vůle to vidí jinak. :D Nutně k životu potřebuji Instagram! :D

Srpen
To samé jako v červenci + výlet na Moravu s Kubovo rodiči a bráchou. A taky jsme byli na vodě. Bych málem zapomněla. Všichni se báli sjíždět jezy, ale já ne. Dost se mi to vymstilo asi na čtvrtém jezu. Jizvy na nohou budu mít na věky jako památku, ale byla to sranda a těším se na další  vodu 2013. Přihlašuji se na vošku zdrávku a začínám psát tenhle blog. :) Vysoudila jsem po měsících peníze za nabourané auto, protože vina nebyla na mojí straně a policajti nechtěli uznat chybu. :)

Září
Dělám přijímačky na zdrávku. Večer volá Kamča, že jsme se obě dostaly. Mám radost. Nastupuju do školy, kde se mi ale vůbec nelíbí. Na vošce je jiný systém než na vejšce. Trošku si přijdu jako kdyby mi bylo zase 15 a byla jsem na střední. Holky jsou divný a "učitelé" se chovaj jako bysme neuměli ani do pěti napočítat. Ve třídě máme jednoho kluka, chudák. :D Po prázdninové pauze zase hlídám Kristýnku.

Říjen
Zvykám si ve škole, holky nejsou tak špatný a ty "učitelé" taky nebudou marný. Některý jsou moc fajn. Vlastně nikdo tam není zlý, nepoznala jsme žádného, kdo by si na nás honil sebevědomí, nebo nám chtěl dokazovat, že jsme idioti, jako tomu občas bylo na vejšce. naučila jsem se přezouvat zimní gumy u auta, a mám ze sebe radost, jak jsem schopná. :D

Listopad
Chodím ráda do školy, strašně mi to baví. Holky jsou čím dál víc fajn, na některé už teď nedám dopustit a mám je fakt ráda. Jsem nemocná a doktor mi vysvětluje, že moje funkce slinivky je porušená. Dva týdny ležím doma, neschopná ničeho. I vstát z postele je pro mě obrovský problém.

Prosinec
Slinivka je stále nemocná. Doktor nakazuje přísnou slinivkářskou dietu na dobu neurčitou. Když to prý dobře půjde, tak snad v dubnu už budu moci normálně jíst, když ne, tak až za rok v prosinci. Co se dá dělat, Vánoce bez salátu, řízků a cukroví. Smutné. Ale k Vánocům jsem dostala spoustu dárečků, asi jsem byla letos moc hodná. :) Mám radost.

Tak takový byl můj rok 2012. Bylo toho určitě daleko více, ale tohle jsou věci, na které si prostě nejvíce pamatuji. Zlomené srdce na začátku roku mi dalo hodně zabrat. Ale dokázala jsem se zase zvednout a spoléhat sama na sebe, a to je to nejdůležitější. Dokázala jsem zhubnout, to se mi nikdy před tím nepodařilo. A doufám, že budu pokračovat dále. Dostala jsem se na školu, kde jsem strašně spokojená (klepu na zuby). Cítím se teď šťastná a spokojená a to je snad to nejdůležitější. V lednu jsem si nedovedla představit, že budu sama, bez přítele. Bylo to něco, bez čeho nešlo žít. Mamka mi tenkrát říkala, že štěstí nenajdu jen v lásce, a já to nechápala. ;)



PÁR FOTEK Z LETOŠNÍHO ROKU
nikdo to nechce slyšet, protože je to pořád dokola - ale čas vážně vše zpraví :)
maškarní KarCOOLka :D

úspěchy v hubnutí začínají být vidět, člověka to potěší :)

kdo by to byl řekl, že mi začne bavit sport :)

Morava - dovolená s Kubovo rodinou :)

velká vodačka :D

suvenýry z vody :D

opět s Kubovo rodinou, tentokrát na miniaturách :)

25. června v kabince HM, vznikla tahle fotka :)

měla jsem ombre hair


začala jsem po letech nosit šaty a nakoupila jich docela velké množství :)
začínám jíst zdravě :)


lampion štěstí :)

letos pošlu do světa další, tenhle se celkem vyplnil (klepu na zuby)

:)


jedna aktuální sváteční z 25. prosince - k dědovi na obídek :)

A jaký byl váš rok 2012? :)



Mějte se fajn, zase příště pá :*

4 komentáře:

  1. jééj :) tento článok ma inšpiroval aby som aj ja spravila podobný :).. to zlomené srdce ma mrzí,,..ja by som to asi neprežila :/ a dodatočne gratulujem k tej výške, nech sa ti darí aj naďalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo ho taky napiš :) A zlomené srdce bys přežila ;) bylo to těžké, a byla to těžká doba, ale dostalo mi to až tam kde jsem teď, a to je moc fajn :) jsem spokojená a šťastná :) a děkuju moc.... :)*

      Vymazat
  2. pekné zhrnutie roka... vidím, že si si prešla aj zlým aj dobrým. Ale všetko zlé je na niečo dobré...

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat