sobota 15. prosince 2012

MOJE PÉČE O PLEŤ

Krásný sobotní den všem,

no jo, jsem hrozná, já vím, ale je toho teď celkem hodně ve škole, spousta zařizování.... Tak prostě nebyl vůbec čas něco psát. Rychle to tedy napravím dnes.
Jen bych chtěla upozornit, že každý máme pleť jinou a výrobky, které budu vychvalovat, vám nemusí vůbec vyhovovat. Takže řeknu hned na začátek, že mám sušší tváře (sušší oproti čelu a nosu, ne suché prosím vás) s mastící se t-zonou. Jak už jsem zmiňovala, nikdy jsem nepoužívala krémy na obličej, hlavně proto, že jsem si vždycky myslela, že mám mastnou pleť a krémem jí ještě více zamastím. No nesmysl! Na trhu je prostě spousta krémů, pro všechny typy pleti, takže jsem i já objevila krém na obličej pro mojí pleť. Další věc je, že jsem až do letoška používala na odličování pleťová mléka, neodsuzuji je, jak říkám, používala jsem je ještě nedávno, ale co jsem objevila kouzlo micelárek, mléka šla stranou. Další hřích, který jsem také ještě "nedávno" dělala, je mytí obličeje tuhým mýdlem. Ne! Prosím vás ne, ani když máte mastnou pleť. Dnes už existuje spousty tuhých mýdel určeních na mytí obličeje, ale klasická tuhá mýdla na obličej opravdu nepoužívejte, pleť strašně vysušují. Myslela jsem si, no super, mám mastnou pleť, potřebuju pleť vysušit, a tak jsem jí drhla mýdlem. Pleťi to vůbec neprospěje, a naděláte si více škody než užitku. Tím se tedy dostávám k tomu, že jsem začala používat čistící nebo odličovací gely. Zmíním tady všechny výrobky, které teď používám na odlíčení, čištění a hydratování. O pár věcech, které teď používám, jsem psala v DM ČLÁNKU, tak pokud jste nečetli jukněte, alespoň uvidíte, z čeho jsem byla nadšená a jak je to nyní. Jen v rychlovce Balea sprcháč s vůní čokolády totální katastrofa. V horké sprše je to na mě silná čokoládová vůně, na těle vůůůbec nevoněl, no nejhorší sprcháč pro mě od Balea. Takže jsem ho na jedno použití vyplácala jako pěnu do koupele. Za 29Kč spousta srandy a sousta bublin! :D Takže vlastně koupě nelituji. O šamponu na vlasy napíšu jindy, ale prozradím, že je to za 29Kč nejlepší věc na vlasy jakou jsem zatím měla. ;)

Ve zkratce co je to micelární voda, protože se stále ještě shledávám s tím, že nikdo neví co ta micelárka je, i přes to, že micelárky jsou teď prostě velkým hitem, stejně asi jako BB krémy. Je to přípravek, určený k odlíčení všech typů pletí a měl by k ní být šetrnější. Je určený k odlíčení pleti i očí a odstranit by měl i vodě odolný make up. Používá se prostě místo odličovací vody, takže na vatový tamponek, odlíčit, a už se nemusíte omývat vodou. 

BIODERMA SENSIBIO H2O MIECLÁRNÍ VODA
Používám jí 14 dní, ráno i večer a výsledky jsou prostě vidět. Mám trochu zarudlejší tvář. Ano tvář, jen jednu. :D Nechápu proč, ale prostě to tak je. A už při pár použitích se pleť zlepšila. Tvář není tak zarudlá. Pleť je hezky zmatněná, jemná a přijde mi i barevně sjednocenější. Jinak odličovací schopnosti jsou naprosto dokonalé, odlíčí prostě celý make up i s řasenkou a to bez problému. Fakt, stačí mi dva tamponky na odlíčení pleti i očí a je vymalováno. Parfemace je jen lehoulinká, nic co by stálo asi za zmínku, ani nevoní, ani nesmrdí, asi tak. Prostě tohle je pro mě naprostá bomba, protože nejen, že by mi pleť odlíčila, jako všecko co jsem do teď používala, ona ta pleť i prostě vypadá lépe a je vidět, že jí používání téhle mmicelárky prospívá. :) 
Obsah 250ml
Cena: já jsem ho dostala k svátku, ale tady můžete juknout, ceny se liší hodně od 199 - 448Kč (přijde mi, že v lékárně jsou ty Bioderma věci předražené, na netu se dají sehnat levněji)



BALEA YOUNG SOFT & CARE MATUJÍCÍ KRÉM
Objevila jsem ho teprve nedávno (i když zařazený v sortimentu je už dlouho). Strašně krásně svěže voní po citrusech, okurkách a nevím co ještě v něm cítím. Hezky se roztírá a dobře a rychle se do pleti vsakuje. Používám ho ráno, když pleť očistím micelárkou, nanesu pak na pleť tenhle krém, počkám chvilinku a nanáším make up. Opravdu matuje a pleť po něm nádherně voní. Voní mi po něm dokonce i štětce na nanášení make upu. :) Nemám mu co vytknout.
Obsah 50ml
Cena 60Kč



NIVEA VISAGE CLEAN DEPER ČISTÍCÍ GEL
Zrovna dneska jsem ho úplně dopoužívala. Moc hezky svěže voní, taková čistá vůně, a přes to, že pořád říkám, že všecky Nivea výrobky voní stejně jako ty jejich krémy, tenhle ne. :) Obsahuje modré perličky s kyselinou mléčnou, které mají uvolnit ucpané póry a díky tomu předchází pupínkům a černým tečkám. No, tak na to prosím vás jako hned zapomeňte! Černých teček se díky tomuhle přípravku nezbavíte a to ani o ždibínek. A pokud by prosím někdo věděl, jak se jich opravdu zaručeně zbavit, sem s radou, protože já s tím bojuji snad věčnost. :/ Dále obsahuje drobná peelingová zrníčka, která odstaňují z pleti odumřelé kožní buňky. Po uschnutí pleť nepne, jako tomu bude u následujících výrobků.  Jako věc to špatná není, používala jsem ho celkem dlouho, ale znovu si ho asi nekoupím.
Obsah 150ml
Cena netuším, řekla bych kolem 90Kč? 



No a teď tedy souboj dvou odličovacích gelů. Jeden drogérkový levnější a jeden z lékárny dražší.

BIODERMA SÉBIUM MOUSSANT GEL
Je určen pro smíšenou až mastnou pleť - což já mám. Voní stejně jako micelárka z téhle řady, velice příjemně čistě. Pleť dobře umyje, vyčistí, ale mě příšerně vysuší. Vysuší jí tak moc, že když si jí otřu ručníkem a pleť úplně uschne, hrozně pne. Pokud jí nepřetřu ještě micelárkou nebo nenamažu krémem, to pnutí je neúnosné prostě. Nevím, co víc bych k ní řekla, nepoužívám jí pravidelně a často, a určitě nepřispívá ke zlepšení stavu pleti tak, jako ta micelárka. Je to pro mě i zklamání, protože co si budeme povídat, Bioderma teď prostě frčí a není to tak levná kosmetika, aby plnila takovéto (ne)funkční funkce - dobrá věta. :D
Obsah 200ml
Cena opět dárek, ale zde zase srovnání cen 234 - 350Kč



DERMACOL AKNE CLEAR ODLIČOVACÍ GEL
Už jsem o něm psala zde. Tenkrát mi dost smrděl. Asi jsem si na to už zvykla, tak bych teď už asi ani neřekla, že smrdí. :D Ale vůně mi to příjemná není, nic na plat. Nemůžu si pomoct, ale účinek je stejný jako u Biodermy, pleť hezky umyje od make upu a vyčistí, ale po uschnutí obličeje pne. Dva výrobky, každý z jiné cenové kategorie a oba mi přijdou stejné. Fakt, neshledávám v nich žádný rozdíl, až na tu vůni. Rozhodněte se sami, který z nich vybrat. Já je používat budu, když už je mám, ale budu používat následně něco dalšího, aby pleť tolik nepnula.
Obsah 200ml
Cena vůbec netuším 



Toď tedy vše k mojí péči o pleť přátelé. Musím říct, že se mi teď pleť zlepšila, a nejsem si jistá, jestli je to stravou, nebo výrobky které teď používám, ale asi to bude kombinace obojího. Ráno si pleť přejedu micelárkou, namažu krémém, dám make up pudr....A večer přijdu domů, a nelesknu se jako tomu bylo dříve. Pleť rozhodně dokonalou nemám, barevně nesjednocená, jednou za čas se mi udělá pupínek, černé tečky také vlastním... Ale rozhodně se mi teď pleť zlepšila. :)

Možná jste si všimli, že neblázním s vánocemi jako ostatní. Nebudu psát články o vánocích, o tom co jsem nakoupila, jak pečeme a jak je to krásné období. Mám vánoční čas strašně ráda, je to nejkrásnější svátek a ráda ho trávím s rodinou. Miluju procházení se po vyzdobených ulicích, když kolem mě poletuje snížek a všecko je vyzdobené a osvětlené. Je to jedno z nejhezčích období v roce (i přes to, že zimu nemám ráda). Letos ovšem vánoce nebudou tím co bývali. Je to čistě soukromá záležitost, o které prostě nechci psát, a proto ani tohle vánoční období nijak neprožívám. Doufám, že za rok bude všecko jinak a už od října budeme péct a bláznit s dárky a já budu nadávat na fronty u pokladen, na davy lidí. Budu šílet, že nestíhám a budu se těšit na salát a řízek. :D Jediné, na co se letos opravdu těším, jsou pohádky, asi nejvíc na Popelku a jejího Juráška (to jméno mi děsně fascinuje :D). :)

Ze včerejšího maturáku v Písku s Čeňkem a Erikem - no jo, jsem jako malá, ale já je žeru  :D Zatancovali jsme si Český styl a ještě doma ( rozumějte v naší nocležně u Kubovo strejdy Jirky)  jsme od staršího obsazenstva Kubovo rodiny poslouchali úryvky z této písně ve znění: Héééj, sexy frndy! :D
pro ty kteří neznají kluky s ViralBrothers odkaz ZDE



Jak se staráte o svoji pleť vy?  Používáte také tyto výrobky? :)

Krásný zbytek dne a zase příště :-*

8 komentářů:

  1. Já jsem věrná čistícím gelům od Garnier,toniku od Ryoru,krému Ryor a u přítele mám myslím nějáký z Avonu,ale ten je taky fajn.
    Musím říct,že od doby,kdy jsem začala s Ryorem+jsem začala brát Biosil a Panthenol,tak se mi pleť dost zlepšila:-)
    Ať tedy Vánoce přežiješ v klidu a měj se hezky:-)

    PS:na té fotce ti to moc sluší:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Ryor se chystám dlouho, ještě jsem ho nezkoušela, nebo možná už to bude hooodně dávno. :) a ty si s Ryorem spokojená jo? :) A Biosil si hodně chválí, tak se nad tím pozamyslím také :) a děkuju moc, si milá, vždycky mi potěšíš :)

      Vymazat
    2. Jojo jsem,hodně.Nevoní sice tak jako jiné přípravky (dost bylinkově řekla bych) ale účinky jsou fajn:) I cena je super,takže nemám důvod měnit.Taky jsem se ke koupi odhodlávala dlouho:-D A když byla akce v Rossmanu na všechnu pleťovou kosmetiku,tak jsem toho využila a dobře jsem udělala.
      Já děkuji,tvůj blog mě baví. :) A vždy si dobře počtu.

      Vymazat
    3. Já mam bylinkové věci ráda, jako co voní po bylinkách, tak budu muset na Ryor zabrousit :) Tak to jsem moc ráda, tohle mi potěší nejvíc, když blog baví a dobře si počteš ;)

      Vymazat
  2. Ja používam Biodermu a som s ňou veľmi spokojná ale tento článok sa ti podaril rozšírila si mi obzory :)) Pokiaľ chceš u mňa prebieha giveaway o náhrdelník :) budem rada ak sa zapojíš pekný deň :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi moc těší, že ti rozšířil obzory:) Juknu se k tobě, děkuji ;)

      Vymazat
  3. tiež používam Biodermu, zatiaľ mám síce len zelenú micelárku ale som s ňou spokojná a dúfam,že mi Ježíško donesie celú sadu a Dermacol acne clear som mala celú sadu a nepomohlo mi to :/

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mam tu zelenou Biodermu taky doma s tím dávkovátkem :) ale na mojí plet je lepčí ta růžová no :) A ten Dermacol jak říkáš ty no, nic nepokazil, ale ničemu taky nepomohl no....

      Vymazat