středa 5. prosince 2012

MEGA SLEVY

Zdravím všechny,

dneska sem vůbec psát nechtěla, ale volala Zůza. Chápejte, ona je prostě jediná, kdo semnou sdílí kosmetické věci, slevy a ostatní. Ona mi fakt rozumí a nesměje se mi jako ostatní, že jsem magor, když si kupuju už 10. pár bot. A ví, že prostě těch 10 řasenek potřebuju. Fakt! :D No takže mi volala, že v malém Tescu, jako v Prioru bejvalém (Plzeňáááci vědí) mají mega sale na kosmetiku Rimmel, Dermacol a Maybelline. Prosím vás v Tescu na Rokycanské to neplatí a na Borech jsem nebyla. Ale viděla bych to tak, že vzhledem k tomu, že v malém Tescu se sami neobsloužíte, tak tam ta kosmetika leží dlouho a potřebujou se jí jednoduše zbavit. Nebudu dnes o ničem psát, co jaké je, jen přiložím fotky a napíšu ceny. ;)

Nákup za 360Kč vypadal takto....

Maybelline tvářenka Affinitone - 37,50Kč
Dermacol fixační transparentní pudr - 59,50Kč
Dermacol vyhlazující podkladová báze pod make up - 64,80Kč 




Maybelline Affinitone tekutý minerální make up - 67,50Kč
Maybelline Afiinitone korektor - 27,50Kč
Rimmel lak na nehty - 25,70Kč


Miss Sporty clear mascara - 13,70Kč
Dermacol XXL lash mascara - 32,30Kč
Rimmel max  volume flash mascara - 51,80Kč


Dermacol klikací rtěnka - 32,30Kč

No tak posuďte sami, jestli jsem to tam měla nechat. Tu bázi chci strašně dlouho vyzkoušet, novou řasenku už vážně potřebuju. O korektoru jsem teď hodně četla, lak se hodí vždycky, rtěnka bude pro mamku, tvářenku jsem ani moc nechtěla to přiznávám, pudr fixační se také neztratí a od MS tu průhlednou řasenku budu používat na obočí. :)


A čím jste si dnes vy udělali radost? :)



Mějte se co nejlépe a zase příště, pá :*


11 komentářů:

  1. Chci bydlet v Plzni! Tolik věcí za tak málo věcí! Lak mám doma, má vážně super barvu, šla bych po pudru, ten chci dlouho vyzkoušet a ta báze je super, mám jí doma ze Senzaboxu, sice obsahuje strašně moc silikonů, takže pokud máš citlivější pleť, možná se ti udělají pupínky, ale jinak krásně vyhladí a je naprosto bombová. :-))
    A ještě bych málem zapomněla na ten korektor! Ten nutně potřebuji!!! :-)
    Opravdu povedený nákup!
    Když vidím kolik máš věcí za 360 Kč, je mi líto dnešních 250 za make-up :-D Měla jsi opravdu povedený den!
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím jaká Tesca máte u vás vy, tohle je jen obchodní dům, tak možná, že je to ve všech malých Teskách, ale to nemůžu říct :/
      No já ten pudr taky právě chtěla dlouho vyzkoušet a o bázi vím no, že je hodně silikonová, tak uvidíme :) a o korektoru jsem teď hodně četla, tak jsem na něj zvědavá :)
      No dnes se to vážně vydařilo no, co si budeme povídat :D

      Vymazat
  2. Závidím:-) Taky bych z takového nákupu měla super pocit:D Ach,můžu si nechat jen zdát...Ale snad mi Mikuláš nadělí aspoň tu Dermacol rtěnku,co jsem si táák přála:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli si byla hodná, tak určitě ano! :D nezoufej, ještě přijde Ježíšek ;)

      Vymazat
    2. To já jsem pořád přece:D To je pravda,měla bych mu s těma dárkama pro ostatní začít pomáhat...Za chvilku jsou tu Vánoce :-)

      Vymazat
    3. A jen tak mimochodem,chystáš nějáký článek o tom,jaké dárky nakupuješ ty?Jen tak pro inspiraci :-)

      Vymazat
    4. Abych pravdu řekla, nemám ani jeden dárek ještě! :D A vůbec ještě nevím co budu kupovat... Článek jsem nechystala, je toho všude plno, ale zamyslím se nad tím ;) třeba ho nakonec sepíšu... :)

      Vymazat
  3. Hlásím,že jsem dneska byla v Tescu ve Futuru v Ostravě a paní prodavačka tam zrovna vybalovala košíčky se slevněnou Catrice kosmetikou:-) Tak třeba tam toho bude víc..Mohlo by:-) Zajdu se tam podívat asi zítra a snad něco vyberu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak paráda! :) tak kdybys výhodně pokoupila, podej prosím hlášení :)

      Vymazat
  4. Děkuji za super tip. Byla jsem nakoupit včera i dnes a vážné skvělé ceny. Super jsem si nakoupila a to díky tobě! Velmi děkuji a doufám, že nás Plzeňačky budeš stále takto informovat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda :) pokud zase na něco takového narazím, určitě dám vědět :) ráda se dělím o takovéhle akcičky ;)

      Vymazat