úterý 18. prosince 2012

L´OREAL MATTE MORPHOSE MAKE UP - RECENZE

KRÁSNÝ VEČER MOJI MILÍ DRAZÍ,

včera jsem ve škole dodělala všecky zápočty, takže důvod k veliké radosti. Taky proto, že mi ta škola vážně baví, nechápu, jak jsem se mohla trápit 2 roky na vejšce, která mi skoro nic nedala, mučila jsem se tam, když tady mi za 4 měsíce dali tak strašně moc. Jsou tam super "učitelé" a lidi ve třídě jsou taky fajn, na některé už teď nedám dopustit. Jsem tam fakt spokojená a baví mi to. :) Celkově mám poslední dobou pocit, že jsem spokojená a šťastná (až na tu nemocnou slinivku,ale to se prostě nedá nic dělat, zdraví si nevybírá) - a ten pocit přeju každému, je to vážně fajn. :) Takže rada na závěr než přejdeme k recenzi - Dělejte si radost z maličkostí, nenechejte se vytočit a berte život takový, jaký je. A taky - Každý svého štěstí strůjce! ;)

Táááákže, make up od L´orealu Matte Morphose není na trhu žádná novinka, nicméně mně se dostal pod ruku až minulý týden, kdy jsem ho koupila jak jinak než ve slevě. a teď se podržte za krásných 107Kč! :D Haháá, ano čtete dobře, nebyl poškozený, ani prošlý, prostě na něj byla takováhle slevička (u nás v Tescu na Borských polích). Moje kamarádka o něm pořád básnila, že to je naprostá senzace, že nezná nic lepšího, no tak jsem si říkala, že za stovečku tu senzaci taky chci. Ale to co sedí jinému, nemusí vždy sedět vám! 

Je to zmatňující make up s nadýchanou texturou pro bezchybnou, sametově hebkou pleť - píšou na etiketce. No jo, což o to, on tu pleť zmatní, a dokonce je i hebká jako dětská prdýlka, ale jen na chvilku. Make up není úplně hutný, když do něj ťupnu prstem, je trochu pudinkový ale jakoby našlehaný se sněhem (myslím bílkový sníh). Snad mi rozumíte. :D Nemám tyhle kelímkovky moc ráda, když tam ďoubnete prstem, máte to za nehty. Takže beru do ruky štětec a že jako naberu na štětinky a rozetřu. Marně! Nic se na něj nechytá. Make up se musí jakoby podebrat, tím jak není uplně tekutý, prostě na štětec nic nedostanete. Ok, otáčím štětec a zakulaceným držátkem šťourám do make upu. Hurá! Nanáším na pleť. Barva je moc krásná (odstín 115 golden ivory) přirozená, žádná oranžová. Koukám jak blázen, sedne mi jako prdel na hrnec. :D No jo, ale v tom je taky trochu problém, tak se ztotožní s mojí pletí, až za chvilku nevím, jestli vůbec nějaký make up mám. Dobrá, přejíždím pleť po druhé, už je to lepčí, mám pleť zmatněnou jemnou, ale nic nezakreje. Fakt skoro nic. 
Po pár hodinách se lesknu všude, i tam kde se normálně s make upem nelesknu. No, tak to už vážně ne. Pořád jsem heboučká, ale lesknu se, to k sobě moc nejde. Jinak make up i po pár hodinách drží, zdá se mi ale, že jsem po něm jedna velká šupina. Což se mi taky moc nelíbí. Nijak nevoní, ani nesmrdí, nic prostě a navíc se mi zdá, že děsně rychle ubejvá z kelímku, asi tím jak sem si ho nanášela více, ptotože není skoro vidět.

No tak já vám nevím, přátelé, jako za stovečku na ozkoušení to jde, vadí mi nejvíc, že moc nekryje a docela hodně se po něm lesknu. Kdybych za něj měla dát plnou cenu, což je tuším nějakých 450Kč, asi by mi trefil šlak. :D Určitě už jsem měla horší make upy a asi bych si ho už znovu nekoupila. Asi určitě.








+ naprosto suprově sedí s barvou pleti
+ je lehký
+ pleť je po něm hladká a jemná

- po nějaké době se hodně lesknu
- dělá na pleti ty nehezké šupinky
- moc nekryje


Máte s tímto make upem zkušenost? :)



Mějte krásný zbytek dne a nenechte se před vánoci vystresovat davem lidí v obchoďácích a u pokladen! ;)
Příště páááá :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat