úterý 4. prosince 2012

DM NÁKUP

 Krásný den všem,
nevím jak u vás, ale u nás na západě dneska celý den prší pak sněží...  A já na to moc nejsem, mám raději teplíčko. Takže mi v tomhle pochmurném počasí udělal radost moc milý starý pán v trolejbuse, který se hned dal do hovoru. Upřímně, mně ta komunikace s cizími lidmi v dopravních prostředcích nedělá problém. Mám ráda, když se se mnou dá někdo do příjemné konverzace - pokud to není nějaký ožralý pobuda! :D Moje mamka to třeba děsně nesnáší, nechce se bavit s cizími lidmi o ničem, ani o počasí. No ale abych přešla k věci, udělal mi radost tím, že byl děsně usměvavý. Už jenom to mi přijde strašně hezké. No a když pak dodal, že mám hezkou šálu, - kterou jsem si mimochodem koupila o víkendu, a vůbec nikdo si nevšiml a nepochválil mi jí - a že mi to moc sluší, byl den hned o 100% hezčí. :) Vystupoval se mnou na konečné, popřál hodně úspěchu a zdraví a řekl mi ať si pamatuji jednu věc: "Malí lidé (poklepal si na čelo), mají malé cíle. " Každý si to přeberte po svém - v dobrém smyslu, samozřejmě. :)

No ale k věci. Nemohla jsem odolat, přeci jen moje nemocná slinivka mi nechala dlouho doma a tak jsem si "musela" prostě něco koupit. Když už jsem tak dlouho nenakupovala. :D
Zastávka v DM a nákup věcí, které vůbec nepotřebuji, mě vyšel na 209Kč. Celkem fajn cena, když uvážím, kolik mám doma věcí. :)

BALEA YOUNG - HYDRATAČNÍ MATUJÍCÍ KRÉM PRO SMÍŠENOU PLEŤ

Nikdy jsem nepoužívala krémy na obličej - naprostá zbytečnost říkala jsem si. Teď se bez něj už povětšinou neobejdu, nebo  já se bez něj obejdu, ale moje pleť si ho prostě začala vyžadovat. Mám teď nějakou divnou pleť, tváře suché a občas zarudlé "na jablíčkách", čelo a nos mastné, ale to jsem měla vždy. Asi důsledkem mé nemoci a trochou stresu, nedostatkem vitamínů, zimy a nevím čeho ještě musím prostě pleť před nanesením make upu namazat. Podkladovou bázi teď raději nepoužívám, protože obsahuje samé silikony a tím pleť nechci zatěžovat. Všecky Bioderma krémíky na zkoušku jsem už vypotřebovala. Takže jsem šla do DM hlavně pro tenhle krém. Slyšela jsem na něj samou chválu, tak doufám, že i já s ním budu spokojená. Až ho ozkouším, určitě o něm napíšu. zatím jen vím, že naprosto krásně voní. Taková lehká svěží okurková vůně či co. Nemůžu si pomoct, ale ta vůně mi připomíná směsici vůni z tátovy svíčkárny, kterou kdysi měl. Všecky ty oleje a esence do svíček, voněli strašně podobně jako tenhle krém.
Obsah 50ml
Cena 59,90Kč


ESSENCE LIMITKA CHERRY BLOSSOM GIRL LIPSTICK PENCIL

Když byla tahle limitka aktuální, pořád jsem nevěděla jestli si tuhle rtěnku v tužce koupit. Teď, když jí mám doma, vím že sem jí kupovat neměla. Já jsem jí dnes koupila ve slevě za 24,90Kč, je jí 1,7g, původní cena nevím přesně, ale myslím kolem 50Kč. Je to hezká lesklá oranžová barvička. Strašně vysušuje rty, teda alespoň ty moje. Žmolkovatí! Docela hodně. A navíc ta barva mi vůbec nesedí. :D Takže tragédie. Zkoušela jsem jí ale nanést na tvář jako tvářenku, což vypadalo celkem pěkně, tak snad alespoň tohle využití.  Mám odstín 02 it´s peach not cherry, nevím jak ten druhý odstín, ale tenhle strašně krásně voní. Tak jakoby pudrově. Trošku mi to připomíná nějakou sladkou buchtu, nebo dortík - ta vůně, samozřejmě. :D Takže za mě tohle ne, je to pro mě zklamání.







ESSENCE LIMITKA CHERRY BLOSSOM GIRL ROZJASŇOVAČ

Můj první rozjasňovač. Nikdy jsem tuhle věc nepotřebovala a myslím, že ani potřebovat nebudu. :D Ale možná, že tomu přijdu na chuť. Já ho nepoužívám z jednoho důvodu, nad tvářenku ho nechci používat, protože se tam po chvilce začnu lesknout přirozeně. Do jamky nad rty se mi to na mně moc nelíbí. Líbí se mi to u ostatních na fotce, nebo když někdo dělá líčící tutorial a použije bílou tužku, stín nebo rozjasňovač do jamky nad rty, ale na mně se mi to nelíbí. No a pod obočí používám stín - dobrá, zítra tedy použiju tento rozjasňovač. ;) Nicméně já jsem ho dnes koupila ve slevě za 34,90Kč, takže na ty moje rozjasňovací začátky mi stačit bude a uvidím do budoucna, jak moc se s ním skamarádím. Tohle je typický příklad toho, co s člověkem udělá věc ve slevě!! :D Původně ale nevím kolik stál.
Obsah 1,5ml

po nanesení - nerozetřený

rozetřený - hezky se leskne, třpitečky jsou opravdu velice jemňoučké

SALOOS BIO RŮŽOVÝ BALZÁM

U pokladny jsem si všimla tohohle balzámku, strašně krásně voněl. Opravdu po růžích a tak jako přirozeně přírodně, žádná těžká chemická vůně. Upřímně, vůbec ho nepotřebuju a vůbec takovéhle věci nepoužívám. Ale pochopte, původní cena 179Kč, nyní 29Kč!! :D No tak jako... Chápete. Je to hutná tuhá konzistence, prstem se prostě neproboříte. Obsahuje bambucké máslo, šípkový a jojobový olej, léčivé vosky a vzácnou bulharskou růži. Má dokonale hydratovat. Teď je hrozně v kurzu kupovat BIO a bambucké máslo a různé výrobky s olejem. Čtu o tom skoro na všech blozích, co sleduji, takže jsem si říkala, že to vyzkouším. Doma jsem si s ním natřela lokty a ruce. Docela blbě se doluje, tím jak je tuhý, takže se do krabičky musí sáhnout několikrát, aby jste si natřeli jen jeden malý loket, nohy bych si s ním natírat nechtěla, i ty ruce byly veledílo. Ale je strašně příjemnej, nemastí, na pokožce zanechává příjemný film. 
Obsah 50ml



až teď koukám, že je do září 2012 - nicméně nesmrdí, a vyrážka mi nenaskákala, proto taková sleva! :D



BALEA YOUNG SPRCHOVÝ GEL S VŮNÍ ČOKOLÁDY

Očuchávala jsem ho už dříve a nevoněl mi. Ale teď, asi nedostatkem sladkého a čokolády, jsem si tímhle sprcháčem prostě udělala radost. Voní vážně jako čokoláda, taková hutná vůně, nic svěžího. Zatím jsem si s nim umyla jen ruce a jak je baleáckým zvykem u sprcháču, po umytí prostě nevoní. Nic, ani ždibíček čokoládky. Prostě nic, Nechápu to, i to nejlevnější mýdlo vám na rukou zanechá vúni/smrad, tohle nic.
Cena 29,90Kč
Obsah 250ml


BALEA ŠAMPON PRO BARVENÉ VLASY S VŮNÍ KOKOSU

Opět, četla jsem na blozích samou chválu. Já mám kokos ráda, takže mě strašně hezky voní. Zatím jsem ho nikdy neměla, tak uvidíme, jaká to bude hitparáda. Určitě o něm dám vědět. Neobsahuje silikony, tak uvidíme, jak se pokamarádí s mými vlasy. :)
Cena 29Kč
Obsah 300ml





Ještě nekončíme! :D Včera jsem udělala divadlo na poště, protože tam byla absolutně arogantní pošťačka - asi ředitelka zeměkoule, nebo tak něco - a já to nesnáším. Tak jsem se jí velice hlasitě omluvila, že jí obtěžuji v jejím sezení a nicnedělání, přihodila nějaké to cizí (rozuměj sprosté) slovíčko a odešla. Balíček na poště prostě nebyl. A když jsem za hodinu šla na poštu znova, raději jsem se převlíkla, přeci jen mi bylo trochu hanba. :D Ale balíček stál za to. Mamka mi objednala Biodermu k svátku, sice došla až teď, ale to vůbec nevadí. Opět, až po delší době používání, budu moci říct, co a jak funguje/nefunguje..... ;)

1 - čistící gel na smíšenou nebo mastnou pleť Sébium Moussant
2 - micelární voda pro smíšenou až mastnou pleť Sébium H2O
3- micelární voda na citlivou pleť Sensibio H2O


Tak a to je pro dnešek vše, přátelé. Ještě bych ráda pozdravila Jířu, která za včerejší den přečetla celý můj blog! Moc mi to těší, že jí to bavilo číst, fakt mi to dělá radost. A pak ještě děkuju Bertíkovi (mojí Andrejce), že mi vždycky kontroluje chyby! :D Takže kdyby tady nějaká byla, tak je to ostuda, protože to po sobě čtu a pak to dám ke kontrole Andrej. Tak ty chyby přehlížejte, není to moje silná stránka.


Co udělalo dnes radost vám? A koupili jste si něco nového? :)


Mějte se krásně, pá ;)

6 komentářů:

  1. Kačenko, to je mega post, díky za něj. Tu rtěnku v tužce jsem si taky chtěla koupit, jsem ráda, že jsem ji tam nechala. Ikdyž na to samý si brousím zuby u Alverde:-)

    Já si jednu přivezla z Moskvy (byla celkem drahá) - je krásná, nevysušuje, nežmolkovatí a taky nic nevydrží a hned je v čudu.

    Jinak děkuji za veškeré info a za objevení Tvého blogu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice jen 25Kč, ale spíš mi mrzí, že je k ničemu, než ty peníze. Tak ještě že si jí nekoupila ;) A na Alverde jsem dneska zrovna koukala a tužek jsem si nevšimla, takže to musím více prošmejdit :)
      No vidíš, z Moskvy a taky nevydrží :/
      No já sleduji tvůj blog strašně ráda, protože prostě píšeš jinak než ostatní, a když píšeš o Holanďanovi, vždycky se pobavím :) a Kubovi se nejvíc líbí poznatky z cest :)
      Jsi moc milá a můj blog oproti Tvému je nic, ale baví mi to a snažím se :)

      Vymazat
  2. úžasný produkty!
    dneska jdu zrovna také nakupovat kosmetiku,tak uvidíme co z toho bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No za tu cenu :) tak doufám, že si pěkně pokoupila! ;) já dneska jo..,musím jít napsat další článek :D

      Vymazat
  3. ten rozjasnovac vyzera dobre, ja sa poslednu dobu snazim drzat a pri nakupovani rozmyslat:D, nie vzdy sa to da:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No koukni se na můj nový článek, dnes jsem se opět neudržela :D Ale dneska jsem rozjasňovač dávala pod obočí a vydržel od rána do teď :) a vypadá vážně hezky :)

      Vymazat