pondělí 24. prosince 2012

VÁNOČNÍ LÍČENÍ

Přejí všem krásný Štědrý den,

nedalo mi to! Máme doma vše hotovo, a k babi jedeme až za nějakou dobu. V pozadí mi hraje Trosečník, i když není zrovna vánoční, miluju ten film. Už jsem nalíčená a tak jsem seděla a četla přaní na různých bozích, že mi to nedalo a řekla jsem si, že vám ještě ukážu mé vánoční líčení. Jdeme na to. :)


Na pleť jsem použila dnes podkladovou bázi od Dermacolu  satin make up base, aby nám to krásné líčení vydrželo celý den až do večera. Nedokonalosti a kruhy pod očima, jsem zamaskovala Dermacolem make up cover, který byl původně určen pro filmové maskéry, takže jeho výdrž a schopnost krytí jsou bezchybné. Celou pleť jsem pak zahalila do Rimmel match perfection kabátku, aby byla hezky sjednocená. Jablíčka jsem krásně narůžověla tvářenkou od Bourjois a pod tvářenku jsem šupla lehce bronzeru od Astor skinmatch. Celou tuhle parádu jsem lehce zmatnila a hlavně zafixovala pudrem od Rimmel stay matte. A můžeme směle přejít k očím. :)


Já jako základ nepoužívám žádnou bázi, ale obyčejnou bílou tužku na oči. Dám ji přes celé víčko  a prstem trochu rozmažu, aby nebyla tak "lepkavá" a výrazná. Stíny pak na bílém podkladu drží lépe, a hlavně jsou barvičky na víčku pěkně syté. Takže vnitřní koutek nechám bílý, dále jsem použila na půlku víčka zlatý stín od Avonu  v odstínu tiger´s eye(ty stíny mám už pěknou řádku let). Do banánku jsme pak použila stín tmavě hnědý a v horní části ho rozblendila do ztracena. Obočí jsem vykreslila skoseným štětcem a stínem z téže paletky a řasy jsem oblékla do kabátku od Rimmel řasenky extra super lash.

použila jsem 2 stín na půlku oka, poslední hnědý do banánku
na obočí pak 3 stín šedohnědý



Rty jsem zahalila do rudého pláště. Tužkou na rty od Miss Sporty v odstínu 060 cranberry craze jsem vykreslila konturu rtů a rty s touto tužkou i lehce vyplnila. Na závěr jsem rty přetřela rtěnkou od Maybelline v odstínu concrete rocket. A vánoční look je na světě. :)




Nehtům jsem vykouzlila taktéž vánoční obleček v podobě zlato rudého ombre efektu. :)



Použité štětce
zleva štětec na tvářenku a bronzer
 růžový skosený od Essence je sice na tvářenku, já  ho však používám na pudr
3 štětce na oči
poslední na make up









Ještě jednou vám přeji krásné a pohodové Vánoce! :-*

2 komentáře:

  1. červenou rtěnku jsem měla na sobě letos poprvé - také na štědrý den!..a zvu tě na giveaway na svém blogu, kde můžeš vyhrát límeček značky Stefanel :)

    OdpovědětVymazat