sobota 1. prosince 2012

FANTA JAKO BALZÁM NA RTY - LIP SMACKER

Krásný den všem,

tak dneska v rychlovce pár řádků o balzámku na rty od LIP SMACKER. Co vám budu povídat, četla jsem o něm už nesčetněkrát, jak jsou všecky příchutě užasně voňavé a na rtech sladké. Já chtěla kolovou příchuť, ale neměli ji. Je celkem zvláštní, že normálně colu nepiju. A protože už jsem v minulosti psala, že jsem na tyto balzámky koukala v Intersparu a neměli colu, sáhla jsem teď už prostě po pomerančové Fantě. 








Vůně
No popravdě, po otevření se moc fanty nekonalo. Nějakej ten pomerančík tam cítit je, ale řekla bych, že celkem chemickej. Jako neřeknu, že smrdí, to zase ne, ale je to hodně chemická vůně. No, ona i Fanta na pití je dost chemická, že? :D

nanášejte hojně na rty, jak často se vám zachce - to mi celkem pobavilo, jak je to napsáno :D

Konzistence
Balzám je hodně hutný, žádná mazlavá hmota lehká, což mi celekem příjemně překvapilo. Hezky se nanáší, na rtech zůstává příjemná vrstvička balzámku - prostě je ho na rtech akorát.



Výdrž
Největší překvapení. Při ceně 50korun jsem si říkala, že platím hlavně za značku, účinek jsem žádnej nečekala. A světe div se, ono to docela funguje. :) Jak začne zima, mám rty prostě suché, občas mi popraskají, nic drastického, ale zima se na mých rtech prostě vždycky trochu podepíše. Musím říct, že tenhle balzámek vydrží! Na rtech je příjemný a mám pocit, že na suchou pusinu je to prostě dobrý. Nemůžu říct naprostá bomba, ale určitě lepší než moje labela, se kterými se moje rty prostě nekamarádí. Dokonce jsem se s ním namazala večer před spaním a ráno jsem balzámek cítila. :) Takže jako jo, proč si ho nekoupit. :)

Chuť
No, tak to je kámen úrazu a největší zklamání. Od fanty nic sladkého na olíznutí nečekejte. Prostě ne! Olíznu se a nic.Takže pokud chcete něco sladkého, kupte si raději dortík. Třeba pařížáček, nebo sachr mňam. Ale to  už se dostávám jinam. :D Takže chuť žádná a tečka.

Ke shrnutí jen řeknu, že mi účinek a výdrž mile překvapila. Chuť zklamala. Myslela jsem si, že je to spíš sranda taková, ale ono to i funguje, takže proč to nevyzkoušet. ;)



Na závěr jen malá ukázka toho, co jsem si už minulý týden nebo kdy koupila v H&M. Neukázala jsem to dříve, protože jsem si to chtěla schovat pod stromeček, no ale znáte to sami ne, nemohla jsem to vydržet. :D Tak pod stromkem bude něco jiného. ;)


2 náramky a sada naušniček - jedny už jsem vyndala a nosila ;)


A co vy, vyzkoušeli jste také nějaký Lip smacker? :) Jakou příchuť máte ve své kabelce? :)


Mějte krásný zbytek večera a zase příště ;)

6 komentářů:

  1. ešte som lip smacker neskúšala ale určite si nejaký kúpim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzkoušej, protože tenhle fantovej je vážně funkční :) i když neni sladkej, na rtech vážně drží a pomáhá jim, když jsou suché :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj ja si prosím jednu! Už dlho po takej túžim, aj keď viac po CocaCola, ale ani Fantu by som neodmietla! :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělej si radost a kup si ho, až na něj narazíš ;)

      Vymazat
  4. O tom slyším poprvé ale jsem nadšená a to se dá koupit jen v Intersparu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě v Claire´s je mají, všecky možné :) ale cenově jsou tam dražší :/ jinak nevím, kde se dá ještě koupit.... :) mám colový ze slevy, a ten je opravdu sladký a voní po cole :) více v článku - http://charming-birdie.blogspot.cz/2012/10/dnesni-nakupy.html :)

      Vymazat