neděle 25. listopadu 2012

KDYŽ NEJDOU NAHRÁT DALŠÍ FOTKY - PICASA 3

Krásnou neděli všem,

jsem nemocná. Nechci si stěžovat, ani se litovat, prostě se to stane. Onemocněla mi slinivka a já až do pátku nevěděla, k čemu taková slinivka je a kde vlastně leží. :D Ale když špatně funguje, nadělá pěknou paseku. A tak od čtvrtka jen ležím a nesmím nic jíst. Ano nic, vůbec nic. Je mi špatně a čekám do pondělí na výsledky co bude dál. Mám takovej hlad, že nedoporučuju vylejzat křečkům z domku. Snědla bych fakt cokoliv. :D Nechce se mi nic, ani psát. Ale nedá mi to. Dnes nic o kosmetice, ale jen malá technická. Prosím vás, hned na úvod, nejsem technický typ, nerozumím moc počítačům, ale ráda bych, kdyby tento článek někomu pomohl. 
Tenhle týden jsem psala článek a při nahrávání fotek se mi objevila nemilá informace, že moje paměť je plná a pokud chci nahrát další fotky, budu muset platit. Co teď? Panika! Ale protože jsem se nechtěla vzdát, brouzdala jsem po netu a hledala náhradní možnost. A našla. A zadarmo! :)
Omlouvám se tedy všem, co jsem zavítají kvůli kosmetice (nebo kvůli mně :D), ale dnes to bude spíše pro všecky co mají problémy se svým blogem - konkrétně s nahráváním fotek. A že jsem za poslední týden zaznamenala mnoho blogerek, co si také nevěděly rady. 



Takže nejjednodušší je, stáhnout si na Google stránkách Picasa 3 a nainstalovat ho. Když ho nainstalujete, objeví se vám tam fotky co máte v PC. A pak prostě jen označíte fotky, které chcete nahrát na blog, a nahoře najdete ikonku sdílet. Zeptá se vás to na všemožné nesmysly, odklikáte a fotky se začnou nahrávat. Současně se vám otevře okno s nějakým internetovým prohlížečem, kde se objeví stránky Google, a protože nejsem expert, raději jsem to nechala otevřené po celou dobu nahrávání a až po nahrání se odvážila ten prohlížeč vypnout. :D
No a tím máte fotky nahrané na netu. Pak už stačí jen při vkládání fotky v tabulce zvolit možnost Z Webových alb Picasa, vybrat album kam jste fotky nahráli a je vše hotovo. :)

vybereme fotku a dáme sdílet....
....tady kliknemem na nahrát

....a máme hotovo :) když kliknete na zobrazit online, hned uvidíte jak se vám fotky nahrály na váš účet :)





pak jen vyberete Z Webových alb Picasa....
...a ukážou se vám fotky, které můžete nahrávat :)


Doufám, že je to dost srozumitelné, jak už jsem říkala, nejsem odborník a neumím psát žádné takovéhle články. Doufám, že to nebude číst žádný chlap. :D A holkám to třeba pomůže. :)



Kdyby někdo nepochopil, nebo potřeboval poradit, určitě napište. :)


Mějte krásný zbytek dne :*

5 komentářů:

  1. ja už som si toto prečítala u Markvitky kde si to písala do komentára a moc mi to pomohlo, takže ďakujem :) a ostatným dievčatám to tiež určite pomôže :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi hodná,že jsi takový návod udělala! :))
    Mně už to funguje a to jen a jen díky tobě! Takže moc děkuji!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda holky, že vám to pomohlo :) snad si to přečte i někdo, kdo na tom bude stejně jako my a bude vědět co a jak :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem asi hloupá, ale ani takhle mi to nejde.. :( Ale i tak díky za radu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co konkrétně ti nejde? Kdyžtak napiš na muj mail schabik@seznam.cz :)

      Vymazat