pondělí 19. listopadu 2012

UTRŽENÁ HLAVA A KRÉM NA RUCE

Ahojky všem,

jsem nemocná a myslím, že opět umírám. Mám chuť na čokoládový dort s pravou domácí šlehačkou. Mňam. Místo toho mi mamka uvařila dušenou mrkev. Taky mňam, ale ne když jíte 3 dny jenom rohlíky a máte chuť na ten dortík. :D No nic.
Ve čtvrtek jsem si v Gate koupila 3 prstýnky a protože jsem od pátku marod doma, světlo světa mohly spatřit až dnes. Juhůů. Nj, jenže! Dojela jsem do knihovny, pak do papírnictví a cestou k autu se mi ulomila hlava. Ne moje naštěstí, ale mého kolouška na prstýnku, ach jo. :(
Pak jdeme s mamkou nakoupit do Lidla a tam se mi utrhla taky hlava - a zase ne moje, ale mého medvídka z klíčů. Aféra po celém Lidlu, bez medvěda neodejdu! Nikde sem ho ale nenašla. Až když sem sahala do kabelky pro kapesník, méďa ležel vesele na dně kabelky. Takže jsem se zase předvedla. A vrchol byl, když jsem na zemi našla rtěnku, hřeben a malý parfémek a nutila jsem to dosti starému pánovi s nákupním vozíkem, ten zarytě tvrdil, že to není jeho. Další pán přiskočil s malým diářkem, že to asi bude moje. Já že to opravdu moje není, a dala jsem všechen ten poklad na zem před Lidl a jedu s vozíkem k autu. Mamka jde od uzenin chvilku po mě, a říká mi, jeslti nejsem takhle náhodou úúúplně blbá, že ty věci vypadli z její kabelky a já to nabízim všem kolem. :D (mamka nechala kabelku na vozíku otevřenou) Tak jsem se poníženě vrátila před Lidl, sebrala obsah mamčiny kabelky a šupajdila pryč. No když se daří...znáte to....

Bambi nemá hlavičku :(

s červným kamenem na dva prsty ve slevě za 24kaček ;)


48kaček


takhle by vypadal, kdyby držel jak má :) cena 68kaček

no dobře, neupadla mu hlava, ale upadl mu z ní ten čurapajzlík, co má méďu držet na klíčích :D


Nicméně sme v Lidlu zase výhodně nakoupily. :D Ne nebudu vám tu psát o potravinách v akci. Jen by vás mohlo zaujmout, že při koupi 6 Koruní vod grapefruit, které jsou mimochodem v akci za 8,90Kč, dostanete zdarma krém na ruce od Dermacolu - Beautiful hands zvláčňující krém. Ha! :D A to se vyplatí. Víte, že krémům na ruce nijak neholduji, ale tenhle je mi na ruce celkem příjemný. Není přehnaně mastný, na rukou zanechá jemný film. Je docela hezky parfemovaný. Po nanesení uplně v klidu můžu psát třeba na počítači, nemám zamaštěnou celou klávesnici a přes to cítím, že na rukou něco mám. Má ruce hydratovat a zjemňovat, což myslím že odpovídá a navíc obsahuje vitamin E - jeslti nekecaj, jeden nikdy neví. Moc teda nerozumím tomu reklamnímu taháku, proč k balení ochucených vod čas od času dají zdarma výrobek od Dermacolu.  Já už jsem vám o téhle jedné akci psala zde, kdy byl zdarma k vodě odličovač Dermacol, který vůbec nepoužívám. Jinak krém na ruce najdete na ofiko stránkách zde, za cenu 59Kč.





A mimochodem u Rossmanna mají teď kartáčky Curaprox v balení po třech za 130Kč, což je celkem fajne cena. :) Já ty kartáčky miluju, mám už několikátý. Jsou krásně měkoučké, což zoubkům dělá dobře a mají jednoduchej design v hezkých barvičkách, což se líbí nejen mým očkům. :)


mimochodem, tahle kabelka se mi strašně líbí, mám pocit že v černé bych jí chtěla více, než v téhle, protože už mám 2 podobné barvičky doma....a asi jí vážně moc potřebuju :D klidně piště, kde všude se dá sehnat, děkuji ;)



A jaký byl dnes váš den? Doufám, že ne den blbec jako ten můj. ;)



Já se jdu zavrtat do pelechu a marodit. Dám si čajík a pustím Chirurgy.

Mějte se krásně :-*

4 komentáře:

  1. Historka z Lidlu mě vážně pobavila :D Když se daří, tak se prostě daří :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda :D tohle jsou spíš takové maličkosti, vždycky může být hůř... ale jak jsem marod k tomu všemu, a jsem přecitlivělá, beru to jako katastrofy :D

    OdpovědětVymazat
  3. já mám tuhle kabelku v černé barvě a je ze Zary. Rozhodně se vyplatí do ní investovat a nekupovat jí z pochybných čínských shopů. Pár jsem jich viděla a není to ono. Je z tvrdé kůže a můžeš do ní narvat co chceš..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem koukala že jí spousta lidí má ze Zary :) na votocvohoz.cz jsem si zrovna všimla těch materiálů, jak říkáš že je pevná, tak tam je to dobře vidět, jak jsou některý nekvalitní... a taky je mají na zoot.cz... :)

      Vymazat