úterý 20. listopadu 2012

PŘIŠLY BALÍČKY A TO JEŠTĚ NEJSOU VÁNOCE

Ahojky všem,

dneska jsem vám vůbec psát nechtěla, protože mi vůbec není dobře, jsem pořád nemocná a unavená. Jenom otráveně ležím, spím nebo koukám na Chirurgy. Otrava. Ale aby ten den nebyl tak pochmurnej, udělala mi dnes radost pošťačka, protože přinesla nadílku. Juhůůů!!! :) Objednala jsem si v pátek z votocvohoz sadu štětců. Štetce se dají koupit levněji na ebay, ale takhle jsem to platila v korunách a měla to hned v úterý - tedy dnes doma. Zázraky jsem nečekala a zázraky se ani nedějí. Platila jsem necelé tři stovky, což celkem jde. Zatím vlastním jen pár štětců na stíny, tvářenku, pudr a štetec na linky - většina od Essence. Takže velkou zkušenost u mě nehledejte.


Sada je v koženkovém obalu či co s nápisem Hello Kitty a nápisem MAC, což jsem si při koupi na fotce nevšimla a což mi upřímně dost pobavilo :D každýmu je snad jasný, že to žádnej MAC není ;) pouzdro je celkem fajn, ale hned po tom co z něj štětce vyndám ,poletí na dno šuplíku, kde shromažďuji všecky tyhle zbytečné obaly od všeho možného + mi přišel malý dáreček ;)
Štětce byly každý zvlášť zabalený
Zleva 1 štětec na linky - budu ho používat na obočí, protože na linku je hodně tlustý
2 + 3 štětec plochý - štětinky jsou hodně nahuštěné, takže stíny se s nimi jen asi těžko nanesou, budu je tedy používat na korektor pod oči a tak
4 štětec - je strašná umělotina tvrdá, vyzkouším ho na nanášení stínů do vnějšího koutku oka, ale nevím, jak se spolu pokamarádíme
5 štetec - na make up - jen tak narychlo jsem ho vyzkoušela a vypadá celkem fajn, ani jemný ani hrubý, make up se s ním docela dobře nanáší i v záhybu očí a kolem nosu
6 štětec - na nanášení tvářenky, je rozhodně lepší než ten od Essence, asi o půlku menší sice, ale tvářenka se s ním lépe nanáší na štětinky a na pleti se s ním pěkně líčí
7 štetěc - na make up, také jsem ho v rychlovce ozkoušela, nemám bohužel s čím srovnat, protože jsem žádný jiný takový štětec neměla, ale na pleti make up vypadal dobře, nedělá to žádné stopy apod. takže uvidíme :)
tak už jsem ho ozkoušela a myslím, že budeme kamarádi ;)








pro srovnání s Essence štětcem, je sice maličkatej, ale daleko lepší! :)



Další balíček je make up od Gabriella Salvete Hydrating foundation nude finish, který jsem vyhrála. O něm napíšu samostatný článek příště. ;) Trošku mi mrzí, že make up při cestování vytekl, takže jsem měla všecko zapatlané a hodně ho ubylo. A odstín je na mě hodně tmavý, takže se těším na léto, to mi bude sedět akorát. :D Nechci ho nikomu věnovat, protože i když jsem lahvičku asi půl hodiny čistila, je celá upatlaná a hodně make upu  chybí.





Ještě bych ráda podotkla, že štětce neuvěřitelně smrděly. :D Fakt hrůza. Takže jsem je všecky musela vyprat. Štětce by se měly po nějaké době používání prát, sama se přiznávám, že to moc často nedělám a když se zeptám kohokoliv ve svém okolí, všichni ví, že se prát mají, ale mááálokdo to dělá. ;)

Pár základních rad pro praní štětců:
  • používejte na mytí buď spešl přípravky, nebo šampon
  • dejte si trochu přípravku na ruku a krouživými pohyby štětec mněte
  • používejte vlažnou vodu, rozhodně ne studenou nebo hodně horkou, zabráníte tak poničení  štětců
  • umývejte pouze štětiny, ne celý štětec, zabráníte tak poničení například kovových částí a voda se zbytečně nedostane kam nemá
  • po umytí usušte štětce kapesníkem nebo ručníkem, ale jen lehce!
  • štětce sušte ve svislé poloze, štětinami směrem dolů (štětec takhle lépe uschne, z rukojeti vyteče přebytečná voda a nezničíte si tvar štětce)


Ráda bych si koupila kvalitnější štětce, ale nechci za ně utratit majlant, takže pokud někdo máte doma kvalitní levné štětce, dejte mi vědět jak jste s nimi spokojení. :) Štětce od Sigmy budou asi hodně fajn, ale dát za pár štětců 2500korun se mi fakt nechce. :/

docela si mi líbí tyhle štětce od Zoevy  :)
A co udělalo dnes radost vám? Používáte také štětce? Pokud ano jaké? :



Mějte krásný zbytek dne :*

2 komentáře:

  1. Tyhle štětce od Zoevy pro mě byl jeden z nej nákupů roku. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? :) až tak jsou dobré? :) tak to o nich začnu přemýšlet ;)

      Vymazat