sobota 17. listopadu 2012

DROGERIE TETA

Krásný večer všem,

to mi bylo asi před 3 týdny překvápko, když jdu kolem Schleckera a ona tam Teta. Nikdy jsem do ní moc nechodila, ale teď nám přišel letáček a pár věcí se mi líbilo, tak jsem tam zašla. A byla mile překvapená. :)


Tak třeba v úterý v Tetě v Plzni ve městě jsem pořídila Dermacol krajkový pudr za 59Kč. . Je to můj oblíbený, jsem s nim spokojená a za ty prašule, no nechte ho tam. ;) Více o něm jsem už psala zde, a tak k němu už nic dodávat nebudu. Jen mi ten minulý krásně voněl po čokoládě a tenhle nic. To mi trošku mrzí, protože to byl asi jediný voňavý pudr, který jsem měla a je to škoda, nicméně na "výkonnosti" pudru to nic nemění. ;)




A dalším překvapením pro mě byly moc pěkné barvičky laků na nehty. Značku Nikole vůbec neznám, ale za 29Kč, no nechte je tam. ;) Jak už jsem jednou v nějakém článku psala, já mám nehty gelové, takže problémy s odlupováním laku se mě netýkají. Lak na gelových nehtech vydrží, dokud gel prostě neodroste, takže mě je jedno, kde si jaký lak koupím. :)

odstín 56 - krásná červeno oranžová barvička s nádherným shimmerem :)

odstín 51 - samotný dodá nehtům jen lehký třpit, já ho tedy dala na již nalakované nehty a jsem výsledkem naprosto uchvácená. třpitky hází odlesky všemožných barviček.
A poslední lak je značky Flormar supershine miracle colors, tuhle značku jistě mnozí z vás znají. Já se přiznám, že značku znám, nicméně je to první výrobek této značky. Mě stál lak 69Kč. Je to na moje poměry trochu více, než jsem za lak na nehty zvyklá dát, nicméně ta barva prostě. Ááách, musela jsem ji mít. :D Je to hezounká fialová s miniaturními třpitkami. Jsem jím naprosto nadšená. Měli asi tři skoro stejné odstíny, jeden světlejší, jeden více do růžova a já prostě nevěděla. Nakonec vyhrál tenhle v odstínu U31.



na nehtech mám všechny 3 laky a horní vrstva je tedy jak už jsem zmoňovala Nikole 51, aby  jste si nemysleli, že barvičky vypadají jinak než v lahvičce :)


Já jsem do tety šla pro řasenku, kterou bohužel neměli. :D Je to hned na první straně letáčku Maybelline colossal smoky. Znáte to ne, když nemají to, mají něco jiného. ;)


Chodíte i vy nakupovat do Tety? A nemáte náhodou někdo zkušenost s řasenkou od Maybelline? :)


Mějte se co nejkrásněji :-*

3 komentáře:

  1. Ahojky do tety chodím pouze na akce z letáku jelikož je u nás ji má soukromník tak ostatní věci jsou pěkně naražený,ale když je to v letáku tak to musí mít za stejnou cenu.Jinak co se týká řasenky od Maybelline je zatím nejlepší řasenka co jsem vyzkoušela a že jich už dost bylo.Mám tu ONE BY ONE VOLUM EXPRESS obal je červený a krásně prodlouží a natočí řasy a je s ní dobrá manipulace.Takže bejt tebou tak do ní jdu podle mě má Maybelline hodně dobré řasenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys chtěla se dozvědět o řasence více mrkni na můj blog v pátek jsem tam dávala na ní recenzi.

      Vymazat
  2. Já právě chtěla tu žlutou, ta je teď v akci :D ale juknu se na recenzi u tebe, děkuju ;)

    OdpovědětVymazat