sobota 10. listopadu 2012

TVÁŘENKA, ŠTĚTEC, BIODERMA - ANEB DNEŠNÍ NÁKUP

Krásný sobotní podvečer,

dneska jsem byla na nákupech, že si koupím nějaké kalhoty, tričko a nebo svetřík. Nic se mi ale nelíbilo, a tak jsem musela utratit peníze alespoň za nějakou tu kosmetiku. Jinak se už od včera chystám učit na test s angliny, a jediný co jsem za celý týden udělala, jsou kartičky se slovíčkama (což je mimochode i tak velký  úspěch). :D



Dost tlachání, přejdeme rovnou k věci. U Rossmanna jsem si koupila bronzer od Astor a štětec na tvářenku od Essence. 



ASTOR SKINMATCH BRONZER
U Rossmanna teď probíhá 25% sleva na produkty od Astor. Abych pravdu řekla, nemám od této značky doma nic. Nicméně jsem potřebovala nějakou hnědou tvářenku, protože mám všecky růžové. Tohle je sice bronzer v odstínu 002 brunette, ale to mně je celkem fuk. Chtěla jsem prostě něco hezky hnědého a netřpitkovatého. A tenhle bronzer byl přesně ono. Omluvte mi, kdybych místo bronzer použila slovo tvářenka. ;) Moc se mi líbilo balení, i když se přiznám, že je mi celkem fuk, že má zrcátko a ten štěteček co k tomu je je mi taky celek ukradenej. Tvářenku/bronzer používám jenom doma, nikam to s sebou nenosím, takže zrcátko nepotřebuji a štetec používám už 150let pořád stejný a navíc nepoužívám žádné štětce, které jsou součástí stínů, tvářenek ani ty houbičky na pudry nepoužívám (jsou k ničemu). Mají ve stejném balení i pudr, u toho už zrcátko chápu a určitě bych to v kabelce využila. 
Jsou tu 4 odstíny matné hnědé. Bez třpitek, což oceňuji, protože 90% všech tvářenek/bronzerů u Rossmanna se lesklo. Mám mastnější pleť, která se se třpitkama a podobnými lesklými nesmysly nesnese. ;). Další plus je, že vůbec nepraší. Možná trošilínku, ale opravdu jen malilinkatý poprašek na stěnách černé krabičky. Jasně tvářenka od Bourjois nepráší vůbec a druhý extrém je ta šíleně prášící tvářenka od Miss sporty (o nich je zmínka TADY). Hned doma jsem se nalíčila a vypadá opravdu moc dobře. :) Nevoní, možná bych řekla, že trošku smrdí, ale jen když dám nos těsně k bronzeru. Takže uvidíme do budoucna, ale zatím jí doporučuji.
Cena ve slevě 149,90Kč (7,65g)






barvičky od horní levé řady
5 čmouha dole jsou všecky 4 barvičky dohromady
ŠTĚTEC NA TVÁŘENKU ESSENCE
Pár týdnů jsem odolávala, až jsem ho nakonec koupila. Můj štětec na tvářenku je snad ještě ze základky (umělý tlustý štětiny), no hrůza. :D Takže bylo na čase koupit nový. Tenhle nový štětec, je to nejjemnější, co jsem kdy na pleť měla. Nejsem si jistá, jestli s tím štětcem neumím zacházet a nebo je opravdu až moc jemný. Každopádně se s ním tvářenka trošku blbě nanáší (chápejte nanáší na štětec, ne na pleť). Štětec po tvářence hodně klouže a nejde sním prostě zašmrdlat sem tam a nanášet na tváře - lépe to popsat neumím. :D Tak doufám, že spolu budeme chvilku bojovat a pak si na něj zvyknu, protože je vážně příjemně heboučkej a na tvářích se s ním už pak pracuje dobře.
Cena 74,90Kč




No a dále mám na vyzkoušení vzorečky od Biodermy pro mastnou pokožku. Je to ta zelená kolekce Sébium na mastnou pleť. Já už jsem vám TADY psala o Biodermě Sensibio na citlivou pleť. Ano, pěla jsem na růžovou řadu samou chválu, opravdu mi ta micelárka vyhovovala ze všeho nejvíce co jsem kdy měla. Nicméně moje zvídavá povaha stále chtěla vyzkoušet tu zelenou řadu na mastnou pleť. Já úplně mastnou pleť nemám, mám ji smíšenou (t-zona konec nosu a brada mastná, tváře suché a zarudlé), ale myslím si, že ta zelená řada bude vhodnější. No, takže jsem se ve všech lékárnách ptala na vzorečky tak dlouho, až jsem na ně dnes narazila. Jsem zvědavá, co bude lepší. A protože svátek a Vánoce se blíží, doufám, že ta řada, která vyhraje můj zátěžový test, bude mít své čestné místo na poličce v koupelně. ;)

tyhle vzorečky jsou nové...

....a tenhle zkouším asi druhý týden
Dávám ho jako "bázi" pod make-up, pleť hezky zmatní a mám pocit, že pleť s ním je chráněnější, než když nanesu jen make up, nebo podkladovku a pak make-up. Že by make-up pod tímto krémem lépe držel se mi nezdá, ale pleť je po něm hebčí. Po pravdě, asi bych ho nezbytně nepotřebovala k životu, protože jiné změny, jako je zlepšení pleti nepozoruji. 

Máte doma štětec na tvářenku od Essence? Jak se vám s ním tvářenka nanáší? A také tak ujíždíte na Biodermě? :)


PS: Semišové botky z New Yorkeru jsem vrátila - chápejte vrátila je za mě Andrejka a přivezla mi zpět peníze. :D Díky ti, co bych si bez tebe počala (a co ty beze mě) :D A Kabátek jsem si nakonec nekoupila, protože vlastně šetřím na mamky svátek, mamky narozeniny a na Vánoce (fakt se mamka musela narodit na začátku prosince a svátek má v půlce listopadu). Babi s dědou věděli, jak mi finančně zruinovat. :D

Mějte krásný zbytek dne, já jdu zalést pod peřinu a koukat na Chirurgy. No jo, já vím, měla bych se učit anglinu. Ale ona do zítřka počká. ;)

Mějte se famfárově :D

Žádné komentáře:

Okomentovat