neděle 11. listopadu 2012

CO NOSÍM VE SVÉ KABELCE

Krásný den,

tak k tomu asi není co dodat, nadpis mluví jasně. Nevím jak vy, ale já prostě ráda nahlížím lidem do jejich věcí. Nejraději samozřejmě nahlížím do kosmetických taštiček a šatníků - chápejte u kamarádek, ale u blogerek ráda nahlížím do jejich kabelek. A když to mám ráda já, myslela jsem si, že by to mohlo zajímat i vás :)



Kabelku jsem koupila někdy koncem srpna v F&F tuším za 349Kč jak jinak než ve slevě. ;) Koupit se asi ještě dá, koukala jsem na oficiálních stránkách že jí mají za cenu 499Kč a snad i v černé barvě. :)Koupila jsem si jí, protože jsem se strašně těšila do školy a říkala jsem si, že je akorát velká na všecky moje nesmysly, na svačinku, pití a sešity. Ještě jsem ani nedělala příjmačky, ale měla jsem doma kabelku do školy. :D


Lesky a rtěnky
Rtěnky nosím většinou ty, kterými se doma nalíčím. Teď je moje aktuální tahle od Rimmelu, o které jsem už psala zde (první z leva). SOS balzám je moje stálice, Hello Kitty s sebou sice nosím, ale moc se s ním nemažu, Essence už bych ráda dodělala a Labello mám už asi 150 let. Nemám ho ráda, špatně se mi nanáší, moc nevydrží. Vždycky ho najdu v nějaké kabelce a pořád ho přehazuji z jedné do druhé. Červený lesk na rty mám z Kik asi za 13Kč, žádný zázrak to není, ale za tu cenu. ;) Jeslti se divíte, proč toho tahám tolik, vysvětlení je jednoduché. Vždycky mám takovou tu malou kapsičku uvnitř kabelky plnou, pak mi to vypadává do té hlavní velké kapsy a já pak nemůžu ty balzámky najít, tak do kapsy přihodím další a při úklidu nebo výměně kabelky teprve zjistím, kam se mi všecky balzámky ztrácí. :D


Pudr
Nosím s sebou vždycky ten, který ze všech pudrů nejméně používám. O tomhle jsem psala (zde) jak příšerně smrdí, vůbec nevydrží a celkově s ním nejsem spokojená. Do kabelky na přepudrování však stačí. Abych řekla pravdu, ani mi přes den nenapadne se přepudrovat, možná bych ho ani nosit nemusela, ale tak znáte to, co kdyby náhodou. :)


Pičifuky
Parfémy, toaletky a jiné vodičky s sebou nosím jen, když mám velkou kabelku. Je to taková ta věc, kterou si prostě ráda vezmu, ale do malé kabelky se nevejde a tak to není nezbytně nutná věc, třeba jako balzám. Adidasku s sebou nosím skoro vždycky, jako záchranu a Guess s sebou teď nosím, protože se s ním voním nejčastěji, když odcházím z domu.


Sluchátka
Tak tuhle věcičku jsem zařadila po dlouhé době letos v září, protože jsem zase začala chodit do školy a jezdím sockou (rozuměj mhd). Jen mi trošku mrzí, že v autě jsem si u poslouchání mohla zpívat (a vůbec mi nevadilo, že se mi na semaforech nebo v koloně lidi smály), to v socce moc dobře nejde. A další věc je, že přesně takhle úhledně jako na fotce je dám do kapsičky a když je chci znovu vytáhnout, jsou zamotané. Ještě mi to nikdo nedokázal vysvětlit, protože tenhle problém mají snad všichni. :D


Pepřák
Tuhle věc jsem dostala už před lety od přítele a neobešla jsem se bez ní při pátečních vracečkách z kalby domů. Určitě by jí měla mít v kabelce každá z nás. Má na sobě pojistku, takže se vám nestane, že by jste si zaneřádily kabelku. Použila jsem ho naštěstí jen jednou a to na střední o přestávce, protože to přece nemůže bejt tak děsný, když to stříkneme na záclonu. :D 

                  

Antibakteriální gel
Moje babička sice říká, že za nich takovéhle nesmysly nebyly a jak byli všichni zdraví - a určitě má pravdu. Neříkám, že to používám pořád a je to nezbytně nutná věc, ale někdy se to prostě hodí.


Kapesníčky, žvýkačky a bonbony
Kapesníčky - tak k nim asi nemusím nic psát, to je prostě naprostá nezbytnost. Žvýkačky a bonbony se mi povalujou snad v každé kabelce.


Diář
Letos jsem měla tenhle krásný sovičkovatý od maminky. Je pravda, že hodně využívám telefon na různé upomínky a podobně, protože co si někam, kamkoliv nezapíšu,to prostě nevím. 


Gumičky, pírka....
Opět ve všech kabelkách se mi povalujou všecky tyhle věci. Hlavně gumičky, protože když řídím,  občas si prostě ze zvyku udělám culík a když jdu z auta hodím gumičku do kabelky. Pak se divím, kam se mi všecky gumičky ztrácí. :D


Ibalgin, panadol...
Trpím na migrény, takže se mi nesmí stát, že bych si doma jeden z těchto prášků zapomněla. Kdo to zná, ví o čem mluvím, je to nepřijemné. Třeba můj děda nezná bolest hlavy, nedávno se mi ptal, jak to jako bolí, že si tu bolest nedovede představit. Závidím mu, mě bolí hlava několikrát za měsíc, a co hůř, někdy několikrát za týden.


Dokladovník
Pouzdro na doklady ještě z dob mé skejťácké éry na střední. :D Kdo by to byl řekl, že jednou budu mít ráda růžovou, batoh vyměním za kabelku a boty na skejt za balerínky. :D

Peněženka
Nerada bych, aby se tady někdo zabýval zejména mojí peněženkou, takže abych tomu předešla, strašně se mi líbil tenhle tvar a jediné co jsem sehnala byla tahle rádoby LV. Určitě není pravá a určitě jí nemám proto, abych si na něco hrála, jen se mmi prostě moc líbil ten tvar. :)


Brýle
Jsem bez nich čím dál víc slepá. Občas na ně samozřejmě zapomenu, ale jsem pak ve škole celý den nešťastná (protože nejsem ten typ, co by vyhledával přední lavice). :D


Hřeben
Už jsem vám o něm psala (zde a zde), stal se teď mojí naprostou jedničkou, takže z kabelek letely všecky skládací hřebeny a tupíráky, a jejich místo zabral tenhle tangle teezer.


Lahev na pití
A konečně poslední věc, kterou se snažím nosit je lahev na pití. Já musím pořád pít, denně vypiju minimálně 3 litry vody nebo čaje. Jsem na to už docela dlouho zvyklá. Slazené vody domů nekupujeme, takže to si dám maximálně na návštěvě. Za to jsem děsně čajová, každej den si uvařím několik hrnků čaje (pokud jsem doma a je na to čas). Nemám moc ráda ovocné, ale miluju bylinkové, zelené, černé nebo bílé čaje. Ještě jsem vám chtěla ukázat termohrnek z Tchiba,ale když jsem ho v pátek hledala, nenašla jsem ho. :( 

No a to je asi všecko. Samozřejmě podle příležitosti pak věci vyndavám (do divadla nebo do kina toho tolik nepotřebuju), nebo přidávám věci do školy (sešity, penál, svačinu...) 


A co nosíte ve své kabelce vy? :)


Mějte krásný zbytek dne, a já už se asi vážně musim jít učit. :/

Žádné komentáře:

Okomentovat