pondělí 5. listopadu 2012

ESSENCE THE TWILIGHT SAGA A NOVÉ BOTKY

Krásný večer všem,

dneska to byl zase hektický den. Včera jsem vám ukázala ty nové naušničky, které jsem si koupila asi před týdnem v Takku a jako na potvoru jsem dnes ve škole jednu ztratila. :( Ještě navíc jsem měla školu od 8h. Zaspala jsem a nasedla do špatné tramvaje. :D Když se daří, tak se daří. ;) Ale nenechme si kazit den, vylepšila jsem to večer novýma botkama a nedivte se prosím, že jsou úplně stejné. Já totiž jedny objevila v New Yorkeru ve slevě, ale semišové. Což sem si moc koupit nechtěla, protože je určo hned orvu a navíc do těch dešťů co jsou teď, nic moc. No jenže pak v Tescu jsem objevila ty samé, ale koženkové. Tak jsem si vzala i ty. :D A teď přemýšlím, jestli jedny vrátím, nebo si nechám oboje. Asi nejsem normální, já vím. A ještě se mi moc líbil kabátek ve slevě, ale nejsem si moc jistá, co myslíte vy? :)




v levo New Yorker
v pravo F&F


asi si nechám ty koženkové, nebo co je to za umělotinu, protože mi do nich nenateče a budou se lépe udržovat :)


Jinak kdo dnes zavítal do Rossmanna, mohl si všimnout že Essence má novou upíří kolekci the twilight saga breaking dawn part 2. Mě osobně zaujaly jen pigmenty na oči, které mají v krásných tmavých barvách. Pravda, je tam jeden bílý nebo stříbrný pigment, ale mě zaujaly jen ty tmavé.
Jinak žádná sláva. Mě Twilight nějak extra nebere. Ano, přiznávám, byla jsem kamarádkou donucena shlédnout všecky díly. :D Ale že bude teď v kině poslední díl, je mi celkem fuk. Kvalita fotek je zase bídná, můj telefon prostě nemá kvalitní foťák. :(





Tak co říkáte na kabát a botky? Líbí, nelíbí? A co upíří make-up, koupili jste si něco? :) 



Mejte krásný zbytek večera a zase příště ;)

4 komentáře:

  1. Asi bych jedny botky vrátila a místo toho si koupila něco jiného,fakt si jsou tak podobné,až je to neuvěřitelné:D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, vrátím zítra ty semišové, protože co s nima :D kdybych šla nejdřív do Tesca, bylo vystaráno....a nekoupím si nic a budu šetřit na vánoce :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si taky nechala jen ty koženkové, je to jednodušší na údržbu :) a kdybych měla peníze za ty druhé boty, tak bych si koupila ten zlatý lak na nehty a docela by mě i zajímalo jaká je rtěnka a linky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, přesně jak říkáš :) jsou praktičtější, taky už jsem je dnes protáhla tak si je nechám :) a ta rtěnka je prosím tě jen zlatá :D takže docela úlet :D

    OdpovědětVymazat