středa 21. listopadu 2012

GABRIELLA SALVETE MAKE UP

Krásný den všem,

minulý týden jsem u Romanky na blogu vyhrála make up od Gabriella Salvete. Tímto jí moc děkuji, protože jen díky ní jsem mohla tento super make up vyzkoušet na vlastní kůži. Jinak má moc pěknej blog, tak se k ní určitě jukněte. ;)


GABRIELLA SALVETE HYDRATING FOUNDATION NUDE FINISH

Letáček slibuje neobyčejně lehký hydratační make up. Jeho jemné pigmenty mají tvář rozzářit a zakrýt má i dorobné nedostatky. Pleť má být díky vysokému podílu vody hydratovaná a svěží po celý den.



make up se musí před použitím protřepat



Jaká je skutečnost

Abych pravdu řekla, myslela jsem si - hydratační lehký make up, ten nezakryje nic, to nebude nic pro mě. Ale příjemně mě překvapil.
Začnu balením, je hezké, stříbrné víčko působí luxusnějším dojmem. Abych pravdu řekla, nemám tyhle tubičky moc ráda, protože vždycky z tubičky vydoluju víc než je třeba. Make up je před použitím třeba protřepat, což není nic složitého, ale myslím si, že bych na to prostě časem zapomínala. 
Celkem můžeme vybírat ze 4 odstínů, přičemž já nemám nejsvětlejší pleť a mám odstín 02 soft belge a je na mě docela tmavý ( i když na fotkách to tak nevypadá).
Make up je opravdu hodně tekutý, takže pokud používáte stejně jako já štětec na nanášení a dáte si trochu make upu na hřbet ruky, musíte opravdu hodně rychle začít pracovat, jinak vám steče. Nanáší se moc pěkně, nezasychá rychle, dobře se roztírá a nedělá mapy. Koukám jako blázen. Moc hezky kryje, což jsem od něj vážně nečekala. Dokonce docela pěkně zakryl i mé kruhy pod očima. 
Parfemace se myslím moc nepovedla, nemůžu říct, že by přímo smrděl, to určitě ne, ale... No nevím, na pleti je ze začátku chvilku cítit něco, co nedokážu k ničemu přirovnat, rozhodně to tedy není nic hrozného, ale prostě mi nevoní. Po další chvilce necítím vůbec nic.

tady vidíte, že konzistence je tekutější


doufám, že ve skutečnosti můj nos nevypadá tak velký :D na této fotce je extra velký, tak to berte s rezervou - fotky zkreslují ;) :D
bez make upu



s make upem
je vidět že pleť vypadá matně a je hezky sjednocená :)




Shrnutí závěrem
Make up mi velice příjemně překvapil. Nemůžu tedy říct, že by byl lehký, to se mi opravdu nezdá. Ale mně moc vyhovuje, že pěkně kryje, dobře se nanáší na pleť a hezky zmatňuje. O tom nikde žádná zmínka není, ale mě opravdu hezky zmatnil celou pleť. Mám vždycky mastnější čelo a nos, takže tyto místa vždy zapudruji  s tímto make upem to ale není vůbec třeba.

Jsem mile překvapená a mohu ho vřele doporučit dál, což mi moc těší. :)




Pokud máte i vy s tímto make upem zkušenosti dejte mi vědět jaký je váš názor.

Mějte krásný den ;)


7 komentářů:

  1. Jééé tak to je super! :) taky jsem vyhrála u Lucinky :))) zatím mi výhra nepřišla tak jsem zvědavá, ale za tento make-up bych byla šťastná :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky si měla takovou radost, když přišel mail, že vyhráváš? :) já děsnou :D a vyhrála si make up nebo řasenku? :)

      Vymazat
  2. Prosím tě, Catthrine, vždyť máš nosík jako knoflíček. A make-up vypadá výborně...pro tebe jako stvořený! ;-) A možná i pro mě, mám na něj zálusk a těším se, až ho vyzkouším. Gratuluju k užitečný a krásný výhře ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pěkný nos :)
    A s tímto make-upem nemám žádné zkušenosti, ale vypadá fakt dobře

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé holky vy jste milé :) určitě do něj jděte, vážně mi neskutečně překvapil a myslím, že ani není moc drahý :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá naprosto skvěle! určitě po něm juknu :)

    OdpovědětVymazat