čtvrtek 15. listopadu 2012

JOHNSON´S BABY OLEJÍČEK

Krásný večer všem,

dneska jen malá rychlovka o tom, jak udržuji svoje nožky hezky hebké takhle v zimě. Já netrpím na suchou kůži nikde na těle, ale takhle v zimě, když začne být větší chladno, začnu mít suché nožky. Obzvláště po tom, co si je oholím, je to děs a občas bych se i udrbala k smrti. Loni přinesla mamka domů z Tchiba sadů olejíčku na tělo, strašně krásně voněly a otravovala jsem tak dlouho, až mi mamka jeden věnovala. A když došel, říkala jsem si kde asi koupím nový? Napadlo mi to při procházení u Rossmanna v uličce s potřebami pro mimča. V akci zrovna měli věci od
Johnson´s baby a tak jsme sáhla po olejíčku pro dětičky. Když je to dobré pro ně, bude to dost dobré i pro moje nožky. :) Měli tenhle zelený hypoalergení a pak ještě fialový - ten byl myslím pro klidný spánek s vůni levandule, no úžasná vůně. Ale já zvolila ten hypoalergení. A je to naprostá paráda. Po každém (rozuměj když mi to zrovna napadne, nebo když mám nožky už vážně suché) holení si  nožky namažu a zima nezima, nožky jsou v pohodě. Ano je to mastný olejíček, takže zachumlat se s ním hned do peříny není nejlepší nápad, ale nožkám to opravdu prospěje. A nejen jim, pokud máte například suché lokty, je to taky parádní věc. Voní hezky, taková jemná-nevtíravá-olejovo-bylinková miminkovská vůně. To jest má levná rada, na olejíčky. Já ho koupila za tuším 29Kč ve slevě - jak jinak. :)



Co používáte vy, na suché nožky? Máte také svůj oblíbený olejíček? 

Mějte se krásně :-*

6 komentářů:

  1. Jéé :) to je super levný tip :) určitě ho zkusím :) zatím používám kokosový olej a nemůžu si ho vynachválit :) ale je dost drahý, takže vyzkouším určitě i tuto levnější variantu :)

    OdpovědětVymazat
  2. No na ten kokosový olej slyším jen samou chválu :) ale právě, nechce se mi utrácet :D

    OdpovědětVymazat
  3. To já hodně trpím na suchou pokožku ale hlavně v oblasti rukou, takže používám hlavně krémy na ruce =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já krémy na ruce zase skoro vůbec :) každému vyhovuje něco jiného :)

      Vymazat
  4. zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, to je paráda, právě jsem svůj oblíbený hrnek z Tchiba ztratila :( už soutěžím, děkuji ;)

      Vymazat