pondělí 24. září 2012

VÁLKA SUCHÝCH ŠAMPONŮ

Krásný pondělní den,

tak na úvod bych vám chtěla říct, jak jsem se včera musela totálně rozčílit! A může za to mou tolik opěvovaná láhev na pití z Normy, která se nejspíš otevřela v mojí kabelce a vytekla. Zjistila jsem to, když voda začala vytékat na moje kalhoty. Paráda! V krámu jsem pak zjistila, že mám vytopenou i celou peněženku, mokré všecky doklady, vizitky, stravenky... Fakt paráda. :D
Abych tady neseděla do půlnoci, vrhnu se rovnou na to, o čem chci dnes psát. všichni to známe - ráno zaspíme do školy a mastná hlava! Co teď? Já jsem si čas od času zvykla sáhnout po suchém šamponu. ale jak poznáme, který je dobrý? V drogérce, bez vyzkoušení jen velmi těžko, tak jsem jich za vás pár vyzkoušela, aby jste příště v drogérce věděli po čem sáhnout. ;)
Ještě bych ráda řekla, že je to nouzovka, na rande ani večírku s tím parádu nedělejte. Trošku problém budou mít brunetky, což jsem i já, protože se může stát, když ho špatně rozčešete, nebo protřepete, budete mít na hlavě bílé pudrové fleky a nakonec naděláte víc škody, než užitku. Takže všeho s mírou.

SYOSS SUCHÝ ŠAMPON PRO OBJEM

S přípravky Syoss nemám velkou zkušenost, ale vím, že spousta lidí v mém okolí si je vychvaluje, proto jsem  si koupila suchý šampon od této značky pro objem. Vyzkoušela jsem před ním i jiné suché šampony, ale tenhle je snad nejhorší. Nemůžu si pomoct, ale skoro vůbec nefunguje. Musím ho stříkat na vlasy dlouho, takže neuvěřitelná spotřeba. Po pár sériích "odmašťování" byl šampon pryč. Mě se mastí jen kořínky vlasů a konečky mám hodně suché, takže se snažím šampon stříkat opravdu jen k hlavě. Účinek žádný, obsah 200ml, kupovala jsem ho v Intersparu za 109Kč. Použila jsem ho max pětkrát, možná ani to ne a byl pryč. Už nikdy více!



SYOSS PRO MASTÍCÍ SE VLASY

Stejná značka, u Rossmanna v akci za 99Kč. Dám Syossu ještě šanci, a opět jsem naletěla. Naprostá katastrofa jako u předchozího. Bez účinku, opět velice rychle spotřebovaný. Za mě rozhodně ne, a  více ho nechci vidět ani zadarmo.



AMICA SUCHÝ ŠAMPON

Tenhle pudr na vlasy bude znát asi každý. Je v plastové krabičce o obsahu 30ml od firmy Alpa. Já ho sypu rovnou z krabičky na vlasy, trochu je pak protřepu rukama a projedu ručníkem, jako bych je chtěla vysušit. Je to lepčí z toho důvodu, že se mi nestane, že bych někde měla bílé "pudrové" místečko. Což se občas může stát i u suchého šamponu s rozprašovačem. Takže je zapotřebí buď pak pořádně rozčesat, a nebo to vezměte ručníkem jako to dělám já. Je pravda, že tohle byl můj první suchý šampon, dnes už ho používám maximálně na chatě. Ale rozhodně ho můžu doporučit více, než dva předchozí šampony. Je lehce parfemovaný, takže vám vlasy vcelku příjemně ovoní. Cena bude různá, myslím, že max do 60Kč.



SWISS SUCHÝ ŠAMPON

Tohle byl můj asi první suchý šampon ve spreji. Dlouho jsem ho teď nepoužívala, protože jsem zkoušela nové značky, ale vím, že jsem s ním byla spokojená. Byl lehce ovoněný, dobře se nanášel a vlasy "odmastil". Opět jsem nastříkala, nejdřív na pěšinku pak vlasy protřepávala a rozstřikovala šampon po celé hlavě, a nakonec je protřepala ručníkem. Plnil svojí funkci a nebyl ani moc drahý, dnes jsem na něj koukala v DM, ale cenu si prostě nepamatuji. :D Tenhle za mě tedy ano, a sama bych se k němu asi měla vrátit, než zkoušet novinky a být zklamaná.


BALEA SUCHÝ ŠAMPON

Tak tenhle šampon jsem objevila včera v DM a hned dnes ráno (jako by to můj hlásek v hlavě vytušil, že mám doma suchý šampon) jsem ho musela použít. Ano, zaspala jsem. :D Celkem příjemně voní a dobře se nanáší. Stačí pár stříknutí a hned je vidět jak mi hlava "bělá". Oproti Syossu paráda. Stačí malé množství, protřepat a je hlava jako nová. Zatím mu po prvním použití nemám co vytknout. Obsah 200ml, cena 54,90Kč. Takže o 50% levnější než Syoss a ještě to vypadá, že daleko déle vydrží.

Ptáček doporučuje Balea suchý šampon. :)



Takže, abych to shrnula, určitě suchý šampon nezavrhuji, čas od času se může hodit každému. Každému také bude sedět určitě něco jiného, za mě teď momentálně Balea a určitě i Swiss, Syoss už nikdy více. Příště navážu článkem o pudrech na objem.

Mějte krásný večer, pa




Žádné komentáře:

Okomentovat