úterý 25. září 2012

PUDRY DO VLASŮ NA OBJEM

Krásný den všem,

tak dneska navážu opět na vlasové téma a to na pudry do vlasů na objem. Vyzkoušela jsem už celkem tři a mám z nich smíšené pocity. Vždycky mi na hlavě udělají vlasovou helmu, které se špatně rozčesává a ještě hůře vymývá. Takže jsem si zvykla je používat jen když si dělám například culík. Vlasy napudruju, protřepu rukama, udělám objem a vlasy sepnu do culíku. To je jediný moment, kdy mi pudr ve vlasech nevadí. Na takto vytvořený účes už není potřeba lak, protože pudr vlasy zafixuje tak, že drží po celý večer a můžete s ním vyrazit snad i na rockový koncert. :D Jinak představa, že máte rande se svým milým, a on vás chce láskyplně pohladit po vlasech, je naprosto nepředstavitelná. Vlasy jsou po nanesení pudru hrubé a vůbec nejsou příjemné na dotek. Nejsem úplně rozhodnutá, jestli pudr doporučit, protože na dotek je to děs a vymýt se to dá obtížně. Ale zase s tím vytvoříte celkem obstojný objem, který prostě drží, a vlasy po něm nejsou slepená jako když je přelakujete. Opět, brunetky pozor, zanechává to bílé vlasy, často i po rozčesání, takže se mi stalo několikrát, že jsem vypadala že šedivím. :D



GOT2B PUDR PRO OBĚM

I když jsou všchny svojí strukturou téměř stejné, tenhle se mi osvědčil jako nejlepčí. Vlasy po něm drží opravdu pěkně. Jinak splňuje vše již výše zmíněno. Kupovala jsem ho hned jak se začal prodávat u Rossmanna a cena byla v akci 99Kč. Myslím si, že za tu cenu ho rozhodně nepotřebujete.

Ptáček doporučuje tmavě fialový got2b. :)

GOT2B ZMATŇUJÍCÍ PUDR

Nevidím mezi nimi žádný rozdíl, řekla bych že oba tak trochu zmatňují. Jinak konzistence je stejná. Ani jeden nijak nevoní. Jo a ještě jsem zapomněla na jednu věc, po každém použití, si musím umýt ruce, protože na nich mám nepříjemný povlak, který prostě do kalhot neutřete. :D To musíte vzít mýdlem. Pokud se vám to někde vysype, třeba jako mně na parkety, musíte na to opět vzít vodu a mýdlo, protože to nechává divný povlak naprosto všude, všechno má pak drsný povrch, nebo nevím jak to popsat. Jen bych ráda řekla, že jsem ho koupila ve slevě u Rossmanna za 33Kč, takže pokud na něj za tuhle cenu narazíte, musíte ho mít doma asi všichni. :D


TAFT PUDR PRO OKAMŽITÝ OBJEM

Tak Taft je pro mě asi nejslabší, a kdybych se měla znovu pro nějaký rozhodovat, tenhle by to asi nebyl. Stejně se sype, stejně barví brunety do šeda, stejně blbě se dostává z vlasů, ale nejmíň z nich drží tvar účesu.  Nepamatuji si, kde jsem ho koupila, ale vím, že byl opět ve slevě. Takže tenhle za mě ne.




Tenhle článek je možná jeden velký zmatek, a teď nevíte, jestli si ten zatracený pudr koupit nebo ne. Za 149Kč rozhodně ne - tolik myslím tak přibližně stojí. Určitě s ním vykouzlí dobré věci ti, co mají vlasy krátké, pro chlapy je to dobrá alternativa gelu do vlasů. Po gelu jsou vlasy slepené a mastné, to s těmito pudry nehrozí. Rozhodně to nepotřebujete, ale pokud na to narazíte ve slevě, vyzkoušejte. :)

Tohle je video, které když jsem shlédla, běžela jsem si pudr koupit. To jsem si ještě myslela, že je to zázrak pro všechny, co nebyli obdařeni bujnou kšticí. :D

Fajn den všem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat