sobota 22. září 2012

LAKY NA NEHTY ESSENCE

Ještě jednou přeji krásnou sobotu,

hodně se teď mluví o nových lacích  na nehty od Essence, často jsem četla že jsou dražší, že špatně kryjí a celkově se teda Essence moc nepředvedli. Já jsem naopak docela spokojená.
Jen na začátek pro srovnání, staré laky měli 5ml cena byla 29Kč. Ty nové co jsou teď v prodeji stojí sice 39Kč, ale zase je jich 8ml. Balení nových laků se mi moc líbí, držátko se při lakování hezky drží a dobře se lak natírá. Štěteček je teď o něco hustší, tolik se při nanášení laku "neohýbá", takže já jsem s inovací spokojená, protože jak se i zdá, přineslo to jedině plusy. 
Ještě bych ráda podotkla, že lak nanáším na gelové nehty, na kterých lak vydrží dokud gel neodroste s přírodním nehtem. Což je naprostá paráda. Zkoušela jsem teď nanášet lak na přírodní nehet a už druhý den jsem měla lak oprýskaný, takže na přírodních nehtech ta výdrž nebude nijak valná. Nicméně já jsem s nimi na moje gelovky spokojená a za tu cenu jedině vřele doporučuji. 
Laky krásně kryjí ve 2 vrstvách, jediný problém jsem měla trochu s tím žlutým - 137wanna be your sunshine. Ten dělal trochu neplechy a špatně kryl, ten už bych asi znovu nekoupila, jinak ty odstíny co vidíte kryjí pěkně. Jen teď bude potřeba dokoupit nějaké podzimní odstíny. :)
Pokud někdo chtěl zůstat věrný starému balení, může je ještě u Rossmanna sehnat ve slevách, koukala jsem, že některé stojí 19Kč, některé jsou ve slevovém košíčku za stejnou cenu jako se prodávaly dříve, tedy těch 29Kč.



Pro srovnání nahoře nový štěteček, oranžový pak stará kolekce


Ještě jsem vás chtěla upozornit na sadu plastových lahví v potravinách Norma. Ano, opět jsem se projevila jako pěkná důchodkyně, které neunikne žádná sleva a akce z letáku, ale mě prostě ty flaštičky uchvátily. :) Já jsem si koupila tuhle fialovou, objem 0,75ml a jsem jí naprosto unešena. Jsem zvyklá pít většinou jenom vodu, nebo bylinkové čaje, takže jsem něco takového potřebovala. Je vhodná jak pro studené, tak teplé nápoje a v klidu ji můžete dát do myčky. Cena byla 79,90Kč. Mají různé velikosti, barvy a tvary, určitě si vybere každý. Obávala jsem se trochu zavírání, aby těsnilo, ale přežilo zátěžovou zkoušku v kabelce do školy, takže se nemusíte bát lahev pohodit do tašky. 





Mějte fajn večer ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat