středa 26. září 2012

GARNIER BB CREAM

Krásný den všem,

pro mě je dnešek trochu smutný, protože jsem dnes doma našla Juanitu (můj malý křeček ) v akvárku s divným očíčkem. Vezla jsem jí k veterináři a ten mi řekl, že na něj oslepla a ať se modlím, aby to byla jen slepota. Tak je mi jí líto chudinky, očíčko mažeme a smutně na sebe koukáme.
Dneska jsem si připravila článek na BB cream od Garnier. Jsem asi trochu pozadu, většina blogerek už na ně recenze dělala, a asi už jste ho nejspíš všechny vyzkoušely. Nicméně mi to nedá, abych o tom nenapsala, a nepodělila se o svůj názor.
Náše repubika je taková malá vesnice, jsme ve všem pozadu, takže nejdříve k nám přišel Garnier pro normální pleť. A všichni bez ohledu na svůj typ pleti začali tenhle zázračný cream skupovat. Ano, i já jsem byla mezi nimi. :D První věc, která mi prostě vadí je, že nemají zkušební vzoreček, takže jsem nevěděla jaký odstín vzít. Výběr je padesát na padesát - Medium nebo Light. Takže buď se trefíte, nebo jste prostě naštvaní. Já se naštěstí trefila. Jenže...... Čtěte dále. ;)



GARNIER BB CREAM PRO NORMÁLNÍ PLEŤ - MEDIUM

Cream krásně svěže voní, konzistenčně je tužší než druhá verze. O krycí schopnosti snad ani nemůže být řeč. Problém s mastnou pletí přímo nemám, jen se mi často leskne čelo nos a brada. S tímhle creamem vám však můžu zaručit, že se budete lesknout celý, všude. Tak lesklé tváře, no to se prostě nedalo. To nešlo pořádně ani zapudrovat. Takže jsem cream odložila a dále nepoužívám. Pokud máte pleť suchou, věřím, že vám může vyhovovat. Spásou pro mě však byl jeho nástupce. Kupovala jsem ho v akci u Rossmanna za 149Kč.



GARNIER BB CREAM  PRO SMÍŠENOU AŽ MASTNOU PLEŤ - MEDIUM

Ano, o nějakou dobu později k nám do prdelákova Čech dorazil tenhle BB pro můj typ pleti. Opět jsem nevěděla jakou barvu, opět jsem vzala Medium a opět jsem udělala dobře. :D Tenhle BB cream je pro mou pleť daleko vhodnější. Je oproti prvnímu tekutější a vůbec tak hezky nevoní, což je děsná škoda, protože ta vůně u předchozího creamu byla naprosto suprová. Cítila jsem jí i po nanesení dlouhou dobu. Je pravdou, že také příliš dobře nekryje, ale nějak mi to nevadí. Poslední dobou jsem si zvykla ho docela používat a stal se součástí mého každodenního make-upu. Musím s ním ale pracovat rychle, protože docela rychle zasychá a dělá pak fleky. Je to podobné jako u Dermacolu, s tím se taky musí rychle pracovat. Po čase si zvyknete, že to musí být šup šup rychlovka a jde to. Opět v akci u Rossmanna za 149Kč. Určitě si ho ještě koupím až mi dojde. Za mě je to fajn věcička.



A teď na závěr jen krátké zamyšlení. Neuvěřitelný boom který tyhle BB creamy udělaly. Nedávno jsme s kamarádkou u kafíčka probírali svoje poznatky ze světa kosmetiky a zmínila se o tónovacím krému Nivea. Moc dobře si na něj vzpomínám, kupovala jsem si ho na střední. A taky jsem ho doma našla! Sice je v hrozném stavu, celý ušmudlaný chudáček, ale asi tušil, že na něj ještě dojde - a jeho čas přišel dnes. Možná jsem úplně mimo, ale rozdíl mezi tímto tónovacím krémem a BB creamem od Garnieru vážně nevidím. Nivea Young be beautifull mám v odstínu Natural. I po tak dlouhé době docela příjemně "niveácky" voní - vůně neurazí, ani nenadchne. Kryje taky pěkně na prd, ale jinak je to podle mě úplně to samé. Tužší konzistence, plěť nechává hezky jemnou a matnou. Což je pro mě veliké plus.

Omlouvám se za tu hrůzu, ale Nivea už má za sebou asi pár let :D

Z leva Garnier BB pro normální pleť, v pravo pak pro smíšenou až mastnou


Nivea Young be beautifull tinted moisturiser

Nivea po mírném rozetření

Mějte krásný večer a já vám ještě ukážu fotky z mojí křeččí farmy :D Pokud by někomu přišla jména naprosto uhozená, tak to je z mojí éry, kdy jsem naprosto ujížděla na seriálu Sběratelé kostí, a pak jsme s kamarádem ujížděli na Zoufalkách.

Juanita Solis - říkám jí křečku :D

Dr. Temperance Brennan - říkám jí paní doktorko, nebo křečku :D

Krtek - říkám jí Krtku, a překvapivě křečku.  Když přijdu domů
říkám jim: Vy moje malá morčátka. Nebo: Kolouškové vy musíme mít hlad. Chudáčci, musí mít zmatek v tom, kdo vlastně jsou. :D

Tak zase příště ;)

4 komentáře:

  1. Super recenze! :) O koupi BB jsem přemýšlela a Tvá recenze mi pomohla! :) Křečíčci jsou roztomilí :) a držím palečky Juanitě, ať se co nejdříve uzdraví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že ti to v rozhodování pomohlo :) Juanita už vypadá lépe, tak mám radost.... Moc děkuju! :)

      Vymazat
  2. :D Já mám taky doma Krtka :D:D:D:D Křečci jsou fajn :)
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/398408_1829248306478_267469162_n.jpg

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/423252_1842099427748_882116302_n.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ten je parádní, má správný číro! :D jsou dobrý, je s nima sranda :) :D

      Vymazat