sobota 22. září 2012

RŮŽOVĚNÍ TVÁŘENEK

Krásné sobotní dopoledne,

počasí se nám na víkend trošku zkazilo, tak jsem zachumlaná doma v teplíčku (ještě teď odpoledne v pyžamu :D) a mám čas napsat další článek. Dneska to bude o tvářenkách. A i když to nebylo mým úplným záměrem, zjistila jsem, že všecky které používám jsou do růžova. Až do letoška jsem si vystačila se dvěmi tvářenkami, které jsem měla snad od střední. Nicméně za poslední půlrok se moje sbírka tvářenek poněkud rozrostla.

Moje první tvářenky, která jsem používala
od střední


ESSENCE FRUITY BLUSH SORBET

Tak tuhle "pudinkovou" tvářenku zná snad každý. Je to z kolekce Fruity. Hrozný hit letošního léta, takže ani já jsem nemohla zůstat pozadu a musela jsem si tuhle tvářenku koupit. Naprosto dokonale voní. Je to sice trošku chemická ovocno-květinová vůně, ale prostě ááá!! :D Tvářenka se ne úplně dobře roztírá, párkrát přetřete sem a tam a tvářenka se začíná "drolit" nebo jak to nazvat. Takže po prvním rozetření není dále možné tvářenku vrstvit, protože si předchozí vrstvu setřete úplně. Má odlesky do zlata a barvička je to moc pěkná. Cenu už si nepamatuji, ale víc jak 80Kč to nebylo, takže za tu cenu s ní parádu uděláte. Po nějaké době si zvyknete, že se nanáší tak, jak se nanáší a nakonec s ní vykouzlíte pěkné tvářičky. Koupit už se teď asi nedá, možná někde na netu, že by se dala sehnat.




Na víčku jde trochu vidět ten zlatý odlesk


MISS SPORTY BLUSHED

O téhle tvářence už jsem psala zde. Práší naprosto příšerně, takže mám všecko kolem od tvářenky, ale prostě ta barvička je krásná. Taková růžová tělová. Drží průměrně, takže určitě za tu cenu doporučuji.





BOURJOIS BLUSH

Tak tohle je pro mě naprostá paráda. Téhle tvářence nemám naprosto co vytknout. Začneme obalem, který je od běžných drogérkových "luxusnější". Tvářenka se ze začátku trošku špatně otvírala, po čase se ale otvírání asi ošoupalo, takže teď s tím nemám problém. Ve víčku má velice praktické zrcátko, a uvnitř je ukryt i malý štěteček. Většinu aplikátorů, štětců a houbiček z make-upů, stínů a všeho ostatního vyhazuji, protože to stojí za prd. Tenhle štěteček je ale naprosto parádní a zvykla jsem si tuhle tvářenku s ním nanášet. Štětinky nejsou nijak tvrdé, jsou příjemně měkoučké - pohlazení jako od maminky. Tvářenka má příjemnou pudrovou vůni a NEPRÁŠÍ! Takže štětcem můžu vesele šmrdlat celý den a nebudu mít nikde ani smítko. Protože je velice dobře slisovaná, nestane se vám, že byste ze sebe udělali Marfušky. Tvářenka se dá velice hezky vrstvit, takže je jen na vás, jak intenzivní barvu na tvářích budete mít. Klidně bych jí doporučila všem začátečnicím, protože se vám opravdu nestane, že se hned po prvním tahu štětcem zmalujete. Výdrž je normální, na večer už bude asi třeba trošku tvářenku poupravit. Tvářenku jsem kupovala když byly Dny Marianne, takže mě vyšla na 210Kč a dostala jsem zdarma řasenku a odličovací ubrousky. Sice to není málo peněz, ale takhle tvářenka za ty peníze vážně stojí.




Šteteček je trochu zahnutý, takže hezky přilne k
tváří a nanášení je tak přesnější a snadnější




ESSENCE LIP & CHEEK CREME

Tuhle tvářenku jsme si koupila teprve včera ve "slevovém košíčku" u Rossmanna. Stála mě 30Kč, no přece jí tam nenechám. Je to z poslední kolekce Ready for Boarding. Z této kolekce jsem si ještě koupila za 19,90Kč stíny, o nich někdy později. Jen lehce ovocně voní. Dá se použít buď jako tvářenka, nebo jí můžete prstem rozetřít na rty. Přiznám se že jsem jí jen zběžně ozkoušela. Pracuje se s ní docela dobře, na tváři se hezky rozetře do ztracena. Na rtech pak sladce voní. Jaká bude výdrž nedokážu říct. Myslím, že to bude jen další věc do mého nekonečného košíku s kosmetikou, které použiji max pětkrát, a pak už to bude jen ležet ladem. 




Z leva:
Essence Blush Sorbet - 01 Smoothie operator
Bourjois Blush - 48 Cendre de Rose Brune
Miss Sporty Blushed - 002 Rose
Essence & lip Cheek creme - 01 Sending you kisses





Na závěr bych vás ještě uporoznila na akci v Lidlu. :D ano v Lidlu, čtete dobře. Od čtvrtka 20.9.2012 mají v akci Koruní meruňku za 8,90Kč, a když koupíte celý balík dostanete zdarma pleťové mléko od Dermacolu. A to se vyplatí! :D  Mléko celkem příjemně voní, svoji funkci plní dobře. Když si ho ale dám na tamponek, musím trošku na pleť tlačit, aby se dobře odlíčila. Pleť nezůstává mastná. Mléko je určené pro citlivou pleť a obsahuje výtažky z olejů. Má uklidňovat a zjemňovat pleť. Je hypoalergenní a bez konzervačních látek - parabenů. Jsem teď zhýčkaná Micelární voudou od Biodermy, o které jsem psala zde, takže mě tohle plěťové mléko nějak extra neuchvátilo, ovšem dáreček zdarma je to pěkný. 




Přeji všem krásný víkend a zase příště ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat