pátek 31. srpna 2012

OMBRE HAIR

Krásný páteční večer,
možná bych právě měla někde sedět s přáteli v hospůdce, nebo se hromadně účastnit Pilsner festu, který probíhá u nás v Plzni dnes a zítra, ale byla jsem dnes pozvána na malé posezení u kamarádovo rodiny, kterou mám moc ráda, takže myslím, že dobře využitý čas v dobré společnosti. Žádná velká megapařba se nekonala, a tak teď můžu v klidu napsat další článek, jak už jsem minule slibovala o Ombre hair.

Když jsem začala oznamovat, že si nechám udělat ombre hair, většina lidí vůbec nevěděla, co že to na hlavě vlastně budu mít. Ombre hair je módní trend, který u nás není ještě tolik rozšířený. U tmavých vlasů je to v podstatě zesvětlení konečků vlasů, tedy to je ombre, které mě se líbí asi nejvíce. Ale nemusí to být jen zesvětlení, blondýnky často volí různě barevné konečky, možný je i přechod barev od světlé po tmavou, nebo obráceně. Prostě každý si může přejít na své. V kurzu je teď prostě ombre a to nejen na vlasech, ale i ombre oblečení, líčení, nehty, boty...... Prostě vše na co si jen vzpomenete. Já mám teď například ombre nehty :)










Tohle zesvětlení, se mně osobně líbí nejvíc, nic výrazného, jen docela hezký přechod barev :)










Abych ale přešla k tomu hlavnímu, a to tedy, jak jsem se objednala ke kadeřnici a jak to dopadlo. No katastrofa! Přes slevový portál jsem si objednala kadeřnický balíček - střih s barvením. Se slečnou kadeřnicí jsem se předem domluvila, že nutně potřebuji na hlavně ombre. Do kadeřnictví jsem zašla týden předem, s kadeřnicí se na všem domluvila a už se jen těšila na tu krásné barevné kudrlinky.
Kadeřnice byla strašně milá, ochotná, bylo vidět, že o ombre něco ví (asi pilné domácí studování). ALE! Asi jsem byla první pokusný ombre králík.  Vysvětlila mi, že by nerada zesvětlovala, nebo melírovala, abych neměla vlasy příliš zničené. A tak na moje tmavě hnědé vlasy nanesla o pár odstínů světlejší hnědou. Vlasy barvila do alobalu po pramínkách a nepravidelně "zesvětlovala", pro přirozenější efekt. Což velmi oceňuji. Ovšem efekt se nedostavil žádný. Vlasy se zesvětlily tak, že to prostě nejde poznat. Nechtěla jsem si to doma dělat sama, abych to nepokazila. Platila jsem 399Kč, což je za střih a barvu parádní cena. Ale 399Kč za mytí hlavy, docela drahá sranda, nemyslíte? A tak se druhý pokus bude konat doma s kamarádkou, která se obětuje a vlasy mi nabarví sama. Doufám, že to vyjde lépe a uděláme to přesně jak jsem si přála.... :)

Neviditelné české ombre hair :D



Takže hned po ránu veliké zklamání. Další nastalo o dvě hodiny později, kdy jsem se objednala k moc šikovnému a milému panu očaři, u kterého jsem si  nechala změřit zrak a chtěla si objednat kontaktní čočky. Bohužel, na moji oční vadu nejsou čočky to pravé ořechové, takže jsem se opět musela, ač nerada uchýlit ke svým brýlím, ve kterých si prostě přijdu jako profesorka. :( Bez brýlí vidím, slepá jako patrona nejsem, ale vzhledem k tomu, že moje oči trpí astigmatismem a jsem krátkozraká, prostě nošení čoček není to pravé ořechové. Čas od času si je vzít můžu, ale na každodenní nošení, jak jsem si já myslela to prostě není. :(



Moje brejličky Guess, kupované přibližně před 2 roky. Teď si v nich přijdu jako profesorka :/


Jak říká můj děda, nejhorší na světě je zklamání. A můj lék na zklamání je nakupování. :) Takže po dvou nezdařilostech jsem si neodpustila už dlouho vytoužené sportovní legíny Adidas. Někdy kolem dubna, mě totiž neuvěřitelně chytly Heaty, na které jsem si zvykla chodit do studia MFAKTORY. A abych na HEATECH dělala parádu, nemohla jsem tyhle Adidasky ve slevě prostě nechat. Původní cena 1099Kč, po slevě 799Kč. Mega sleva ve kterých já se vyžívám to není, ale prostě tohle je věc, do které se vyplatí investovat, protože pohodlí při sportu je velice důležité. Kupovala jsem je ve Sportisimu.







No a při nákupu v Tescu, jsem objevila naprosto dokonalé pyžamo s trpaslíkem. Ráda bych uvedla, že jsem měla 80korunovou poukázku, kterou jsem získala díky sbírání bodů na ClubCard. Takže mě pyžamo vyšlo na krásných 74Kč, no nechte ho tam, když má tak krásné barvičky!! :) Morning grumpy po ránu myslím nejsem, nicméně pyžámko mi udělalo velikou radost a sedí mi parádně.








Myslím, že je to vše, s čím jsem se chtěla podělit. Jelikož mi psaní článku trvalo opět o něco déle, není už ani pátek večer, ale už je sobota, pro mě jindy už tuhá noc. Nezbývá mi tedy, než vám popřát krásné sny a já si jdu pustit mé oblíbené Chirurgy, na kterých teď naprosto ujíždím. :)

Mějte se krásně ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat