středa 29. srpna 2012

Čím si pomoci při nadměrném pocení

Krásný sobotní večer,

předem bych jen ráda uvedla, že každodenní psaní článků nebude úplně to pravé ořechové pro mě. Nejen, že jsem občas brigádně vytížená, ale taky nějaká ta prázdninová zábava mi ubírá můj 24 hodinový denní čas.  ;)
Ale k věci, dnes bych se ráda zaměřila na celkem nepříjemný problém, a tím je pocení. Každý to zná, koupí si nové krásné barevné tričko, ráno ho na sebe hodíte a než doběhnete trolejbus a dorazíte do školy, jsou na světe ne příliš vábné koláče v podpaží. Děs! Naprosto nesnáším, když to řeknu na plnou pusu, nechutně smradlavé lidi v mhd, není snad nic horšího!
Základem je hygiena, ale jen samotné mytí a holení podpaží prostě někdy nestačí, pokud trpíte nadměrným pocením. Proto je na trhu mnoho přípravků, určených pro nadměrné pocení, ráda bych tedy napsala pár řádků o těch, které jsem na vlastním těle vyzkoušela. ;)



DRICLOR

Ti z vás, kteří tyto problémy s pocením mají, jistě Driclor znají. Asi nejznámější výrobek na trhu, který by vás problémů s pocením měl zbavit. Pokud ovšem vydržíte jeho 7 denní ošetřující kůru. Já osobně nemám problémy s nesnášenlivostí přípravků na tělo. Můžu se klidně napatlat 3 roky starým krémem na nohy na obličej a nic to se mnou neudělá. Ovšem Driclor je opravdová chemická bomba!! Obsahuje spoustu hliníku, který by měl zabrátim pocení. Použití je jednoduché: Každý večer na umyté a suché podpaží nanesete přípravek a jdete spát. Alespoň 12 hodin před tím, byste se neměli holit, kvůli vyrážce, podráždění pokožky apod. Takto by jste měli postupovat při první aplikaci prvních 7 dní. Já tuto 7 denní kůru nevydržela! Je to opravdový "zabiják" a již 3 den mě podpaží neuvěřitelně pálilo a svědilo, takže jsem Driclor musela smýt a smířit se s tím, že se budu potit dál. Určitě ho nezatracuji, spoustě lidem pomohl, takže pokud vaši pokožku nebude dráždit, vyzkoušejte ho, protože věřím, že pomůže.  
Obsah 75ml
Cena se pohybuje různě, je to něco kolem 300Kč



EXCIPIAL DEOFORTE

Tak tohle rozhodně ano!!! Za mě určitě. Opět stejný postup jako u Dricloru - 7 denní večerní kůra, na umytou a suchou pokožku. Zapomněla jsem podotknout, že Driclor je ve formě kuličky, DeoForte ve formě krému. Krém příjemně, jen lehce a nevtíravě voní. Pokožku mi ani po 7 dnech nijak nepodráždil a musím říct že funguje. Není to 100% zbavení se pocení, ale změna je už po pár dnech používání znát. Vzhledem k tomu, že je ve formě krému a nezpůsobuje mi na těle žádnu neplechu, dá se natřít téměř všude, kde se prostě potíte, což je výhoda. Po 7 dnech užívání stačí už pak jen občas se natřít, pro udržení. 
Obsah: 50ml
Cena je opět různá já jsem ho kupovala v lékárně za 189Kč.





I kožní lékař vám může pomoci

Jelikož pocením trpím už poměrně dlouho a celoročně a nic 100% nezabíralo, rozhodla jsem se navštívit kožního lékaře. Společně s mamkou, která má stejný problém, takže to bude asi dědičné. Lékař mi ze začátku doporučil všechny dostupné produkty, jako je již zmiňovaný Driclor a krém DeoForte. Dále mi vysvětlil, že potíže s pocením jsou asi jako vše spojené se stravou. To znamená, že mi nařídil omezit sladkosti, sladké pití a vše tučné, tak jako vám to doporučí téměř každý lékař, na jakýkoli problém. Po několika návštěvách mi napsal recept do lékárny, na namíchání speciálního roztoku, který by měl pocení zabránit. Neřeknu vám, jak se to jmenuje, ani co to obsahuje, už si to nepamatuji a na lahvičce z lékárny je naspané jen datum spotřeby. Poradil mi nanést vodičku na vatový tamponek a poté nanášet kam je třeba. Ta vodička neuvěřitelně smrdí a již při otevření mi začnou štípat oči, musí to tedy být opět nějaký dryák. Větší než Driclor, protože již druhý den mi natřená místa neuvěřitelně pálila a nesmyla to ani voda. Takže tím moje "natírání" opět skončilo. Ale rozhodně si myslím, že navštívit svého lékaře je marné. V nejkrajnější mezi vám dá doporučení na operativní zákrok, ale ten nese i svá rizika, takže je třeba zvážit, zda do toho jít či nikoli.


BIODERMA SENSIBIO DÉO ANTI-TRANSPIRANT SPREJ

Deodorant, který by měl zabránit pocení více než ty běžně dostupné v drogériích. Je příjemně parfemovaný, řekla bych "trochu" spíš jako pánská vůně, ale nic co by nabouralo vaše čichové buňky. Vůně není tak intenzivní jako u běžných deodorantů, jako například deo od Baley, o kterých jsem již minule psala, ale rozhodně zabraňuje pocení ze všech deodorantů, které jsem kdy použila nejznatelněji. Tenhle deodorant od Biodermy je na citlivou pokožku a dá se použít i bezprostředně po holení. Což je oproti některým docela výhoda. V podpaží ani po holení vůbec nepálí ani neštípe, takže paráda. Je sice oproti běžným deodorantům dražší, ale rozhodně stojí za to, si připlatit.  Já mu dávám tedy velké plusko, i přes to, že není tolik parfemovaný. 
Obsah: 150ml
Cena opět různá, já ho kupovala za 219Kč v lékárně




Pokud si potrpíte na zdraví nezávadné a neškodlivé produkty, Driclor, DeoForte a jiné jím podobné vám vyhovovat nebudou. V dnešní době se hledí především na přírodní složení produktů. Tady nic přírodního nehledejte. Obsahují obrovské množství hliníku, který jak známo našemu tělu docela škodí. Ovšem hliník si s pocením prostě poradit umí. Vezměte si jen, jak dlouho naši prarodiče používali hliněné příbory, já nemyslím, že by jim to nějak znatelně uškodilo. ;)

Tak to je ode mě pro dnešek vše. Jdu se uložit ke spánku, protože mě zítra už v 8:30 čeká kadeřnice. :) Nemůžu se dočkat! Vymyslela jsem si na ní, že nutně potřebuji Ombre hair. Pokud nevíte, co tento letošní trend je, určitě se můžete těšit na další článek, který budu věnovat především tomuto trendu. Doufám, že kadeřnice bude mít pochopení pro můj nově založený blog, a bude mě v celém průběhu ochotně fotit, abych vás o moje nové vlásky neochudila. 

Mějte se krásně a dobrou noc ;)


Ještě přikládám jednu fotku z dnešní procházky v ZOO :)

Na sobě mám
šaty H&M
Vestička F&F
Kabelka F&F
Brýle Gate
Naušnice F&F
Prstýnek Camaieu
Luxusní náhrdelník z dětského oddělení Tesco s nápisem Princess :)
Pásek z kalhot, nevím odkud ;)
Zmrzlina v čepici nevím od koho, ale je to nějaká novinka Zmražené kuličky, já doporučuji čokoládu  a meloun, mňamískáček! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat