pátek 2. listopadu 2012

DNEŠNÍ NÁKUPY

Krásný večer všem,


právě jsem přišla z divadla, kde jsem shlédla operu Tajemství. Do divadla chodím opravdu ráda, ale přiznám se, že na opeře jsem byla prvně. A moc se mi líbila. A kvůli divadlu jsou také dnešní nákupy, chtěla jsem totiž nové šaty. Proto jsem včera hledala na netu, a našla naprosto krásné šatičky v háemku.


No sami posuďte, jak se vám líbí. Mě moc. Takže bylo velikým zklamání, když mi prodavačka sdělila, že je nemají. :( Jinak vás naprosto dostane cena 349Kč. Prostě paráda, takže já si na ně počkám. ;)
No ale aby to zklamání nebylo tak veliké, objevila jsem tam mou tolik vytouženou kabelku. Chtěla jsem jí už v září, když byly dny Marianne. Nevěděla jsem jestli jí chci, a než jsem se do druhého dne rozhoupala, už nebyla. Pořád jsem se na ní chodila ptát a pořád nic. Takže mi to dnes úplně zarazilo, že jí měli. Už je doma a dokonce jsem jí protáhla hned do divadla. :)
Cena  399Kč



Já totiž i do divadla "musím" nosit milion krámů, takže mi moje psaníčka opravdu nedostačují, tohle je prostě krásná ideální kabelka do divadla pro mě. 

Mají ji ještě ve dvou barvičkách




Plán byl ale jiný, šla jsem si pro jiné psaníčko, které ovšem také neměly - což mi vážně mrzí, když mám doma tu výše zmíněnou krásku. :)

cena tohoto psaníčka je krásných 299Kč a mají ho ještě v bílé barvě :)

Jinak jsem se naprosto zamilovala do jejich krajkových triček, které mají ve všech možných barvičkách. Protože jsem neměla čas, tak jsem v rychlovce našla s dlouhým rukávem krajkovým v barvě mind, ale neslušelo mi. Dokonce ani celokrajkové v barvě lososa. :( Škoda. Ceny jsou už od 249Kč, podle druhu trička. 

omlouvám se za kvalitu :( fotáček jsem nechala doma a fotky z mobilu stojí za prd, ale nechtěla jsem vás ochudit o nic ;)
Jinak vám teda představuju toho nejlepšího kamaráda Kubu, protože jenom on vydrží moje nekonečné nakupování a  zvládne i nápor mých nesmyslných otázek jako: Co myslíš, potřebuju to? Sluší mi to? Jak v tom vypadám? Můžeš mi přinést jinou velikost? Můžeme se ještě kouknout sem?
 Už se vyzná v kosmetických značkách, pamatuje si moje oblíbené blogerky... Ví, k čemu je podkladová báze, a že opravdu potřebuju alespoň 4 barvy tvářenek. Dokonce už ví co je barva mind :D  A celkově je prostě nejlepčí ;) Patří mu moje velké díky, za všecko :)
 Mimochodem, abyste si nemysleli, že děláme jen holčičí věci, dneska mi naučil měnit gumy u auta, takže už zítra hravě zvládnu vyměnit ty jeho :D A naučil mi rybařit :) Poznám už plotici, štiku, cejna... :D A naší zálibu ve vaření, snad ani zmiňovat nemusím :D Mimochodem je to ten, o kterém jsem se už párkrát zmínila, že jsme byli na jeho rodinných akcích, a jehož rodinu mám moc ráda.  

Chtěla jsem se vám vyfotit v divadelním, ale chytře se mi vybil foťák :D Takže jediné co mám je toto: 

S Kláruš na záchodech :D
a toto: 

mužete (ne)vidět mojí novou kabelčičku :D
Zítra razíme na další rodinnou oslavu ke Kubovo rodině a chystáme se dělat cupcakes. Já je naprosto miluju, ale ještě nikdy se mi nepodařil udělat chutný krémík, tak snad se zítra zadaří. Když ano, neochudím vás o naše veledílo. :D


Poslední věc, kterou vám musím sdělit je, že ode dneška do neděle probíhají v Reserved 30% slevičky na dámskou kolekci! :) Sleva se nevztahuje na již zlevněné modely, bundy a kabáty, dámské doplňky, boty a spodní prádlo. Ale i tak jsem tam dnes nahlédla a zamilovala se do některých svetříků.



Také jsem si koupila 2 nové serepetičky od Rimmelu, ale o nich až jindy, jsem děsně unavená, tak se těšte zase příště. ;)


Klidně mi dejte typ na věci, které se momentálně líbí vám. Ráda se nechám inspirovat.


Mějte krásný páteční večer. ;)

2 komentáře:

  1. Ty první šaty jsou bomba, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě taky dostaly :) a nejsou vůbec drahé, což příjemně potěší :)

    OdpovědětVymazat