neděle 14. října 2012

VOŇAVÁ ZIMA

Krásný den všem,
Vůbec nemám čas psát nové články a mrzí mi to, tak to chci dnes napravit. Ve středu jsem byla v Besedě na filmu Hasta La vista, který všem můžu jen doporučit. Moc hezký film  na zamyšlení, ale nasmáli jsme se i u něj. Více o něm se dočtete např. zde.

Dneska bych ráda napsala o mých oblíbených parfémech, které používám, když začne být chladnější počasí. Jejich čas už nastal, protože jsou trochu těžší. V létě je prostě používat nemůžu. Na teplé letní dny mám raději svěží, citrusové nebo květinové lehké vůně.
První moje obrovská stálice je Coco Chanel Mademoiselle EDP. Je to těžší kořeněná vůně, asi málokomu bude vonět, sama bych řekla, že se hodí spíše pro starší. A abych pravdu řekla, sama se vůbec divím, že mi taková těžká vůně voní. Mám ho už nějaké 2 roky, protože se s ním musím opravdu šetřit, jinak bych byla jako ruská chodící parfumerie.



Valentino Valentina EDP je parfém, který jsem si koupila letos. Je to pudrová vůně, která není tak těžká jako předchozí Chanel.  Je to o hodně svěžejší a květinový parfém . Tenhle občas použiji i v teplých dnech, ale spíše na večer, protože vůně není tak těžká.




Na Vanentino jsem narazila úplnou náhodou v parfumerii, protože mi naprosto uchvátil flakonek. Jednoduchý flakon zdobený malými kvítky.


A poslední který už úplně dodělávám je Dolce a Gabbana The one. Je pravda, že mi na začátku moc nevoněl a moc jsem ho nepoužívala. Ale za čas jsem si na něj zvykla. Teď protože už mám opravdu jen malý zbytek s ním šetřím a voním se s ním na nějaké "zvláštní" příležitosti. Neumím moc popsat  tuhle vůni,  je zase těžší, trochu dřevitá vůně. Koukla jsem se na netu, a jako

Hlava
bergamon, mandarinka, liči, broskev, akord slunce
Srdce
mix exotického ovoce, švestka, konvalinka, jasmín, lilie bělostná
Základ
vetiver, ambra, pižmo, akord mechu

to mi opravdu nic neříká. Já si podle toho nedokážu nic představit, a popravdě, když si k němu teď přivoním, nic z toho necítím. 



A jaké parfémky používáte na podzim a zimu vy? :)








Mějte krásný den ;)


















Žádné komentáře:

Okomentovat