neděle 7. října 2012

TŘI PĚTKY A MÁŠ CO CHCEŠ

Krásný podvečer všem,

dneska nastal ten den, na který jsem se těšila jen proto, že mám nové gumačky! :) A dnes přišel jejich čas, aby se ukázaly světu. Jinak jsem stále marůdek, takže se mi nic nechce. Nicméně dnes napíšu článek o pár produktech, které jsou dostupné snad pro všechny. Jestli si je i za tak málo peněz koupit, to je věc druhá. :D

Gumovky Mel, mamky méďa a košík na houby - na Plzeňsku opravdu ve velkém rostou ;)

BALEA DEO CREME SENSITIVE ANTIPERSPIRATIVNÉ KRÉM

O tomhle krému  proti pocení jsem hodně četla, že je to za ty peníze zázrak. No tak nevím. Za 24Kč jsem nic neočekávala. A taky že ne. Na obalu píšou ochrana 24hodin, haha! To mi zase pobavili. Tak 24 opravdu ne, u mě to není ani půlka dne, a to do toho nepočítám tu část kdy spím, takže asi tak. Příjemně svěže, čistě a krémově mi to voní. Něco mi to připomíná, jen si prostě nemůžu vzpomenout co.   Vůně je tedy příjemná, ale nevydrží. Takže jsem si zvykla to používat jen jen tak na noc, protože krém není silně parfemovaný a je mi ho líto ho vůbec nepoužít. Líbí se mi jeho balení. Určitě stojí za vyzkoušení, ale já už si ho příště nekoupím.



ESSENCE OČNÍ STÍNY KOLEKCE READY FOR BOARDING

Tak tyhle stíny mám z limitované kolekce, ale sehnala jsem je nedávno opět v mém oblíbeném slevovém košíčku u Rossmanna za 19,90Kč. No nekup to! Mám je v odstínu 01 Beauty on tour. Líbí se mi balení, malá kazetka na magnetek. Není to žádný plast, ale stejný materiál jako jsou ty tvrdé desky od sešitů, takže když vám kazetka upadne, prostě se to nerozbije, což je velké plus. Pěnový aplikátor, který k tomu byl hned letěl do koše, protože já je nemám ráda a nepoužívám je. Tak a přejdeme k barvám. Ze šesti barev používám dvě. Pigmentace extra velká není, ale na to už jsem od Essence zvyklá.  Občas použiji poslední dvě barvy, ale že bych je k životu potřebovala se říct nedá. Jsou na mě i docela lesklé, mám raději stíny matnější. Pro mě je to za dvacku dobrá sranda, víc k nim nemám co dodat. 


Barvy jsou stejné jako na fotce, jen na oku je jejich pigmentace bídná.

Vidíte, že pigmentace je hrozná, nicméně hnědá vypadá na víčku pěkně, a světlý stín vedle používám do vnitřního koutku, nebo pod obočí. 


ŠTĚTEC ALVERDE

Na tenhle štěteček jsem narazila náhodou v DM  a stál mi ve slevě 24,90Kč, ale myslím, že ani normálně není nějak extra drahý, něco kolem 40Kč. Opět jsem ho tam nemohla nechat. Dělají se s ním krásně přesné linky. Nemám k němu co více říct, za tu cenu je více než dobrý. Tohle byla dobrá koupě, doporučuji. 




ZUBNÍ PASTA DENTAL WEISS PROKUDENT MED

Rosmaňácký výrobek v akci za 19,90Kč. Očekávání žádné, takže zklamání proběhnout nemohlo. Tohle je prosím pěkně pasta na bělení zubů.  Ano, opravdu si výrobce dovoluje tohle napsat a následně za to chtít pouhopouhých dvacet korun. No takže bělení se nekoná, ani po dvou měsících pravidelného používání,  ale vyčistit zuby za dvacku si můžete, ne? :D


Tak přátelé, to je pro dnešek opět vše, já si jdu vlézt pod peřinu, dát si čaj se zázvorem a pustím si 8. sérii Sběratelé kostí. Jestli se ptáte, proč ne moje oblíbené Chirurgy, je to proto, že jsem je celé dokoukala a netrpělivě čekám na další týden, kdy bude nový díl. 


A co vy, máte své oblíbené produkty za pár korun? Používáte někdo tyto produkty a nesouhlasíte s mým dojmem? Dejte mi vědět.

Žádné komentáře:

Okomentovat