pondělí 1. října 2012

ŘASENKA COLLISTAR A ROZTOMILÝ PTÁČEK

Krásný pondělní den všem,

asi jste si všimli, že jsem přejmenovala blog. Je to proto, že když jsem začínala, chtěla jsem tam mít svoje jméno. Bohužel už byly všechny verze obsazené, tak jsem to svoje jméno v angličtině trochu zkomolila.  A protože každým dnem si všímám nárůstu nových čtenářů (což i dělá strašnou radost), říkala jsem si, že by bylo fajn, dát název do pořádku. Roztomilých kočiček, princezniček a všeho podobného už je více než dost, ale roztomilých ptáčků není nikdy dost. :D Ptáčkové dělají mým kosmetickým produktům takové malé kulisy, což už jste si asi všimli, a tak jsem je do názvu zahrnula, koneckonců, asi už k mému blogu patří. Vymyslet dobrý název bogu je téměř nadlidský výkon a nikdy to asi nebude tak dobré, jak by si člověk představoval.
Ale přejděme k věci, dnešním tématem je řasenka Collistar, kterou zkouším již delší dobu. Dostala jsem ji jako dárek k tvářence od Bourjois, když byli Dny Marianne. Byla jsem z ní úplně nadšená, hned jsem jí hledala na netu, kde jí můžu co nejlevněji koupit. Teď jsem ráda, že jsem se neunáhlila, protože už z ní tak odvařená nejsem.



Má opravdu černou barvu, a když říkám černou, myslím opravdu černě černou nejčernější. Nějak nevoní, ale to u řasenky asi nikoho moc nezajímá. Nanáší se hezky. Jenže už při první vrstvě se řasy začínají slepovat. Hezky řasy prodlouží, to jest ale vše přátelé. Takže pokud byste očekávaly zával černé objemové bomby - končíme. Z fotek posuďte samy. Našla jsem ji na internetu i s nějakou micelární vodou za 360Kč, což je dost, na to že udělá takovouhle "službu".

Bez řasenky

Ano přátelé, tohle je jedna jediná vrstva. Tohle bych čekala od laciné řasenky.
Ještě, že jsem ji dostala jako dárek.
Druhá vrstva na horních řasách. 
To že má kartáček jednu stranu štětečku s kratšímu štětinkami, pro pečlivé namalování řas a delší strana je pak pro zvýraznění, nemá smysl říkat, protože ať jsem to zkoušela jak jsem to zkoušela, vždy to dopadlo stejně - slepeně. Takže mi to mrzí, na první dojem jsem jí málem kupovala, ale teď už za mě prostě ne.


Vždycky se s vámi chci podělit o nové oblečení, ale prostě ho neumím nafotit tak, aby to nějak vypadalo. Ale tyhle kalhoty prostě musím ukázat, protože je mám už delší dobu a jsou prostě parádní. Jsou z H&M za stálou cenu 249Kč - no nekup to! :D Mají je v několika barvách - rudá, zelená, černá, modrá a růžová. Možná jich je víc, nekoukala jsem po všech, protože mi hned zaujaly tyhle.




Máte i vy zkušenosti z touto řasenkou? Také máte řasy slepené? Nebo naopak, je to nejlepší řasenka jakou jste kdy měli?


Mějte krásný večer a příště pa :)

2 komentáře:

  1. WOW! Mně ta řasenka přijde úžasná, jak prodlužuje! S tím slepování se dá vždycky něco dělat, to by mi až tak nevadilo :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám, že prodlužuje vážně parádně... ale od řasenky v této cenové kategorii bych očekávala abych už nic dalšího dělat nemusela, mě to slepování prostě vadí :/ je to hrozná škoda, jinak by byla milionová.... :)

      Vymazat