středa 24. října 2012

PODZIMNÍČKOVÁNÍ

Ahoj všem,

ano, jsem ostuda ostudovatá, ale prostě teď toho bylo tolik, že jsem odcházela ráno, a vracela se až večer domů, takže čas na psaní opravdu nebyl. Tak se omlouvám, že jsem dlooouho nic nepsala, budu se snažit to napravit. ;) Dneska to bude takový ten článeček "o ničem". Nevím jak vy, ale já je ráda u ostatních čtu. :)
Poslední dobou nemám čas chodit ani nakupovat, takže u mě kromě botiček a kabelky ze školní burzy - kterou každý rok pořádá moje bývalá základka a kde s holkama každý rok pomáháme, nic nenajdete.
Jinak nevím jak na vás, ale na mě už je venku pěkná zima, mám raději teplíčko. Takže trávím volné večery zachumlaná pod peřinou a sleduju jeden horor za druhým. Pak se samozřejmě bojím dojít i na záchod. :D Vytáhla jsem svoje dlouhé šálky, a když už teda má být zima, tak už čekám tu větší zimu, protože potřebuju vytáhnout moje ušaté čepice a můj oblíbený zimní kabát. Nehty jsem taky začala ladit do podzimních barev. Taky na mě teď na podzim dolehla neuvěřitelná lenost, takže když něco opravdu dělat nemusím, tak nic nedělám.
V sobotu jsem byla po 158milionech letech na svatbě. No naprosto mi to dojalo, nevěsta byla krásná a já jsem brečela od začátku do konce. :D Už stárnu, takže teď bude období svateb asi častější, což je super, protože já tyhle události miluju. Docela mi zarazilo, jak se na svatbu někteří oblékají. Nebyla jsem zrovna nejlepší kamarádka s nevěstou, i přes to mi přišlo uctivé, slavnostněji se obléknout. Taky bych chtěla mít na svatbě hezky oblečené lidi, i kdyby stáli v té nejzadnější řadě a hned po obřadu šli domů, přeci jen svatba je (by měla být) jednou za život a nikoho nezabije hezky se obléknout, ne?
Sundala jsem už svoje ombre vlásky. Ne že by se mi nelíbily, ale přece jen bejt bruneta od kořínků po konečky je mi milejší. Dávám teď vlasy dohromady, dostaly od září pořádně zabrat. Začala jsem tedy používat šampon a kondicionér od Baley. No zázraky se nedějí, vlasy se díky tomu opravdu zázrakem neuzdravily. Moc hezky a příjemně to voní, řekla bych, že je to neutrální vůně, takže jí podle mě můžou používat i muži, ale vyloženě pánská vůně to není. Není to to přesládlé baleácky voňavé, ale spíše jako "luxusnější kadeřnické" přípravky na vlasy. Kupodivu vůně na vlasech vydrží i po usušení. Což je veliké plus. Jinak určitě mám vlasy lepší s použitím kondicionéru, než bez něj. Bez něj se teď moje vlasy neobejdou. Nanáším ho jen na konečky vlasů, protože jinak mám hned druhý den mastné vlasy. Takže jako určitě proč to za těch 39Kč nekoupit, na druhou stranu nečekejte zázraky. Trošku mi i vadí balení, protože když začnete ať už šampon nebo kondicionér vymačkávat, zaděláte si celé víčko. Nebo jsem jen já takové nemehlo, ale prostě přestanu to balení mačkat, a stejně z toho ještě něco vyleze, vy to zavřete a při dalším použití máte celé víčko zadělané. Kondicionér má bílou barvu a hustější konzistenci, šampon se průhledný a tekutější, ale voní oboje stejně.




Ještě vám musím sdělit jedno veřejné tajemství. Naprosto jsem se zamilovala do telefonku Samsung Galaxy SIII. Už někdy o prázdninách a strašně "nutně ho potřebuju". :D Vzhledem k tomu, že mám telefon od loňska a plně funkční, myslím, že ani Ježíšek mé do nebe volající přání nevyslyší. :(

























Dnešní den ve znamení procházky po městě :)








Já si jdu uvařit nějaký dobrý čajík s medem, zalezu si pod peřinu a pustím si nějaký pěkný filmík. ;)


A jak trávíte podzimní dny vy? :) 


Mějte se krásně a zase příště ;)

2 komentáře:

  1. Jé ty gumáčky jsou táák roztomilé :) Když je venku hnusné počasí tak mě to láká vzít si knížku a celý den si číst zavrtaná v posteli, což poslední dobou i čas od času praktikuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, jsou v tomhle počasí mé oblíbené. :) S tou knížkou tě naprosto chápu :) Alespoň to válení v posteli máme na co svést vid :D Když to počasí je takové, jaké je.... :/

    OdpovědětVymazat