neděle 28. října 2012

MICELÁRNÍ VODA LIRENE

Krásný nedělní večer,

nevím jak vy, ale já si podzimní prázdninky užila, je fajn být na VOŠce, a mít prázdninky jako za mladých středoškolských let. Navíc mi dnes při příchodu domů, kdy jsem se chystala otevřít biologii, protože zítra měl být testík, čekala milá zpráva - Ve škole prasklo vodovodní potrubí, takže škola nebude! Huráááá! :D Tak jsem tu biologii zase zavřela, uvařila si černý čaj, dolila jsem ho mlékem, osladila medíkem, zasypala skořicí a bude filmový večer. :)

Jenom jsem vám ještě chtěla říct o micelární vodě, kterou jsem si koupila zhruba před 2 týdny. Říkala jsem si, micelárka jako micelárka, ušetřím oproti té od Biodermy, o které jsem psala tady. Ta od Biodermy mi naprosto uchvátila a nemyslím na nic jiného, než jak si jí v budoucnu koupím. Nicméně než si jí koupím, říkala jsem si, že svou pleť ošálím jinou levnou micelárkou. Micelární vodu Lirene  jsem koupila u Rossmanna v akci za nějakých 66,90Kč (200ml) myslím. Musím říci, že strašně pěkně voní, vůbec ne lacině, já cítím citrusy. Balení se mi celkem líbí, hlavně má moc pěkně řešené víčko. Odlíčit se tím dá obličej i oči, v očích neštípe, takže prostě paráda. Má odstraňovat make-up, tónovat pleť a čistit. Obsahuje D-panthenol, med a glycerol. Má zjemnit a hydratovat pleť, vitamín C má pak pomáhat regenerovat pokožku a rozjasnit ji. Je pro všechny typy pleti.
Tak a teď realita! Pleť se s ní čistí hezky, na tváří ani v očích mě nic neštípe. První problém nastává hned u očí, kdy prostě nedokáže odstranit řasenku. Dostanu jí z řas pod oči, tam se mi udělá černý rozmazaný flek a ten micelárka není schopná odstranit, takže musím na dočištění použít ještě něco jiného. Make-up a stíny ale vyčistí pěkně. Pleť je po vyčištění tak jakoby lepkavá, čemuž moc nerozumím. Znáte to, když vylijete nějaký sladký nápoj a pak to jakoby lepká, tak přesně tohle mám pak na obličeji. Po chvilce to odezní a pak je pleť krásně matná. To je vážně bezva, to moc oceňuji. Dokonce mám snad i pocit, že moje pleť se opravdu sjednotí. Za dobu co ji používám, nemám problém s akné.
Takže shrnutí na závěr: rozhodně doporučuji na vyzkoušení, i s jejími chybičkami za těch cca 70Kč stojí za to. Nicméně na micelárku od Biodermy to prostě nemá.





Micelárky jsou teď hitem asi jako BB krémy. Používáte je taky? Jakou značku, a jak vám vyhovuji? :)


Na záver jedna háemková fotečka :D já vím, moje infantilnost nezná mezí, když já mam tyhle krávovinky prostě ráda :) a neříkejte, že jít na maškarní s takovejma ouškama, by se vám nelíbilo ;)



Mějte krásný večer a zase příště ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat