sobota 25. srpna 2012

Balea manie

Krásný sobotní podvečer,


ještě tak na začátku roku jsem produkty Balea skoro vůbec neznala. Věděla jsem o nich, ale nenapadlo by mě si je koupit. Jenže!! ;) Začala jsem sledovat blogy a na youtubku videa, kde se to kosmetikou Balea jen hemží. A tak i já jsem této značce propadla. Ukážu vám zde pár věcí, které jsem nakoupila tak za poslední 2 měsíce. Některé se staly mými oblíbenými, některé příště místo v mém nákupním košíku nenajdou. Tak jdeme na to :)





BALEA SPRCHOVÝ GEL JUICY MELON A SPLASHY KIWI

Na první pohled má vždy zaujmout obal. Obal neurazí, ale ani neohromí. Jenže!! Ta vůně!! Naprosto dokonalá!! Úžasná sladká svěží letní vůně. Jak kiwi, tak meloun. Nemohla jsem se rozhodnout, který si vezmu, proto za cenu 29Kč (300ml) šly do nákupního košíku oba :) Jediná věc, která mi trošku mrzí je, že nepění při mytí. Nicméně svůj mycí účel plní i bez pěnění, vůně je cítit ještě chvilku po umytí, ale nečekejte žádné dlouhotrvající vonění.
Já jim oběma dávám jedničku, především za jejich ovocné vůně. :)


BALEA DEOSPRAY HAWAII A JUICY MELON


Další z limitované edice jsou deodoranty, které slibují výdrž 48h. Už při koupi jsem věděla, že 48h nevydrží, ale rozhodně vydrží vonět celý den i v těchto parných dnech. Což musím říci, mě celkem mile překvapilo. Jestli se potím méně nedokážu říci, ale co jim odepřít nelze je ta vůně. Sladká ovocná vůně jako u předchozích sprcháčů. Melouvové deo má 200ml, nepamatuji si to přesně, myslím, že jsem za něj dala 32Kč, naprostá paráda. Hawaii má jen 150ml a tak i jeho cena byla nižší, myslím že 24Kč. Za tu cenu jsem od nich nečekala nic, ale prostě překvapily. Takže jsem si jich hned nakoupila zásobu.
Vyzkoušela jsem celkem hodně deodorantů, protože problém pocení mě celkem trápí a kromě Adidas Action 3 Pro Clear jsem zatím nenašla jiný, který by mi vyhovoval, až na tyhle dva.
Takže za mě opět naprostá paráda, dávám jim jedničku. ;)



BALEA DEO ROLL-ON MANGO&VANILKA

Zato kuličkový deodorant zklamal. Malý roztomilý 50ml velký roll-on má opět vydržet 48h.
Voní sice krásně, já cítím vanilku a broskve, ale ta výdrž. Když řeknu že vydrží 2 hodiny, budu
hodně přehánět. Podpaží je po něm dlouhou dobu po nanesení "mokré", což se určitě nebude 
líbit vašemu oblečení. Nanesla jsem ho doma při "nicnedělání" a opravdu ani tak nevydržel vonět.
Předchozí deodoranty se mnou vydrží celý den i při lítání po městě. 
Takže za mě kulička rozhodně NE! Ani cena kuličky, která se opět bude pohybovat do 30Kč 
mě už nenaláká. Dávám jí tedy čtyřku a nepropadá u mě jen díky své krásné vůni.



BALEA ŠAMPON PRO KAŽDÝ TYP VLASŮ S VŮNÍ MALIN


Za mě celkem hezké balený o obsahu 300ml. Opět, jak už Balea opravdu umí,

nádherná vůně. Naředit to do skleničky s vodou, máte pravou malinovku! :) 

Ale!!Jen vůní si vlasy neumyji. Takže po umytí vlasy opravdu nevoní po malinách, 
cítit není prostě nic. Nehledě na to, že již po probuzení druhý den ráno mám vlasy
mastné. Zkusila jsem to ještě několikrát opakovat s několika kondicionéry, i bez 
nich, účinek je pořád stejný - daleko rychleji se mi mastí vlasy. 
Takže šampon jedno veliké zklamání. Využití našel alespoň jako pěna do vany :)
Za mě tedy pětka a bohužel tomuto šamponu nepomůže ani jeho krásná vůně.




BALEA SPREJ NA VLASY (EXTRA SILNĚ TUŽÍCÍ)


Celkem obyčejné balení 150ml spreje na vlasy opět nezaujme. 

Pokud zrovna jako já nehledáte něco, co není tak zatěžující pro

vaše vlasy jako většina laků. Chtěla jsem něco na dokončení účesu, když
si dělám jen drdol nebo culík. Přestříknout, uhladit a vyrazit. Na štítku stojí, že 
sprej dodá dlouhodobé zpevnění a vlasy neslepí, dodá jim jemnost a přirozený
lesk. Sprej má klasický rozprašovač s "rozšroubovatelným rozstřikovátkem".
Očekávání: Nastříkám, uhladím trochu neposedné vykukující vlasy a
můžu vyrazit. Ať už s leskem nebo bez něj, hlavně ať ty krátké vlásky především 
v oblasti nad čelem nevykukují.
Realita: Vlasy jsou slepené více než od laku na vlasy. Je pravda,
že není tak těžký, ale co na plat, vlasy slepené jako od cukrové polevy nechce
mít nikdo. Krátké vlásky nad čelem se mi slepily do jednoho velkého a ten trčel
jako anténa. :D
Příjemně a řekla bych poměrně dlouho voní. Nedokážu tu vůni přesně
popsat, takže vám musí postačit lehká nevtíravá, možná trochu citrusová vůně. :)
Sprej budu i nadále používat, pokud se nastříká z větší dálky a více se vlasy neuhlazují, ještě to s ním jde, ale 
uplatní, které jsem od něj očekávala se nedostavilo.
Dávám mu tedy trojku, využití u mě jistě najde a příjemně voní. 



BALEA SPRCHOVÝ GEL PROTI CELULITIDĚ

Poměrně hezké balení, které obsahuje 200ml sprchového gelu s masážním kartáčkem. Příjemná svěží citrusová vůně. Zázraky jsem nečekala. A tak se úbytek centimetrů, ani zbavení se celulitidy nekonal. Gel má obsahovat kofein a mořské řasy pro viditelné zlepšení pokožky a má jí dodat hebkost. To se opět nekoná. Gel obsahuje jakési modré kuličky, které se ihned rozpustí..Uvnitř kartáčku je malý otvor, kudy může gel ven. Kartáček je na můj vkus příliš tvrdý, takže žádnou příjemnou masáž nečekejte. Musím tedy kroužit po pokožce velice zlehka, a i tak mě jeho gumově-plastové štětinky dosti dřou. Pokožku mám po masírování celou zarudlou. Gel tedy leží ladem na vaně a nechce se mi ho přes jeho ne příliš příjemnou manipulaci používat.
Masážní kartáček
Dávám mu tedy čtyřku. Pětku si nezaslouží opět pro svou vůni a
hezké zpracování s kartáčkem, které se mi i přes to velice líbí.








A to je pro dnešek vše přátelé. Psala jsem sice krásný sobotní podvečer, ovšem netušila jsem, kolik mi takový jeden článek zabere času. Příště až budu psát další článek, půjde to snad lépe. Doufám, že jsem někomu pomohla při rozhodování zda si daný výrobek koupit, či nikoli. Pokud máte zkušenost s těmito výrobky, klidně mi piště, ráda si přečtu vaše názory.
Mějte krásný zbytek sobotního večera. U dalšího článku ahoj ;)








Žádné komentáře:

Okomentovat